papa vastaus asc-us ja hyperkromaattisia tumia!! apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
just niin kuin sanoin perinnöllistä pakko olla että muutoksia tulee. Mutta kuulosta mun korvalta hullulta ettei kukaan halua olla 1kk lapsesta tai lapsista eroon että saa parempaa elämää, ööö.... ja saa lastenkin kans mennä

ei taija olla minun kavereissa ihmistä joka ois toisella puolta maailmaan erossa lapsistaan yli 1kk.. minkään syyn takia :) mutta toki. äitejä on erillaisia :)

ja hpv voi olla tai olla olematta tai perinnöllisyys. myös tulehukset aiheuttavat muutoksia papassa hoitamattominan aiheuttavat monia ongelmia.

Tahi mitään mehikolaisten klinikoiden rokotteita.

jaa... miks sitten jo 5 suomalaista sinne lähtee:). Hei honey, jos sulla ei ole varaa eikä tietoa, älä sä täällä haukku Meksikolainen rokotteetta:). Mä mielummin luotan Meksikolaisille, kun suomalsille missä asuu vain 5miljoona, pieni, pelokas kansa, joka ei uskalla mitään , joka pilaa jokaisen ihmisen elämän pillereillä... Siellä edes prosentti suurempi että viisaita enemmän, kun jo pelkästään Meksiko Cityssä asuu 28 miljoona, tuskin ne on sen tyhmempiä kuin pieni suomi kansa

ei taija olla minun kavereissa ihmistä joka ois toisella puolta maailmaan erossa lapsistaan yli 1kk.. minkään syyn takia :) mutta toki. äitejä on erillaisia :)

ja hpv voi olla tai olla olematta tai perinnöllisyys. myös tulehukset aiheuttavat muutoksia papassa hoitamattominan aiheuttavat monia ongelmia.

juu sanoin jo että tulehduksesta voi tulla muutokset, mutta syöväksi ne ei muutu:)

[QUOTE="surullinen";26683600]no ei mulla ole ketään kuka edes hoitais lapsia 1kk kun ei ole ketään kuka hoitais edes 1 päivän!!! Joutuisin siis palkata jonkun ja sehän sit taas maksas:)[/QUOTE]

Minkä ikäinen sun lapsi?:) Koska mä voin auttaa mutten kaikille, mutta, tuskin sä varma mulle luotat. Mutta mäkin voi hoita, vaikka se on mulle kyllä aika iso vastu olisi, niin mä ja äiti varma voi pärjätä. Kun meillä täällä kotona oikeasti 5 lasta hoidettavana, niin tähän asti vielä hyvin meni... Mutta tää on siis ehdotus, että apua saa aina jos pyytä tai etsi. Mä joissakin asioissa voin auttaa. Tunnen henkilöä tai en....

Sylje jo se miehesi antama kultalusikka suustasi Venakko! Kas, eikö tule mieleesi että suurin osa tämän palstan lukijoista on pienten lasten äitejä, joilla on joko lapsi/a ja/tai työ jota ei noin vain voi jättää kuudeksi viikoksi Meksikon matkan vuoksi. Ai, niin ethän sä sitä voinut muistaa koska et ole koskaan oikeaa työtä tehnyt ja lapsetkin on helppo jättää muiden hoitoon, ihan sama kunhan vaan minä, minä ja minun pakkomielteeni saavat hoitoa.

Alkuperäinen kirjoittaja KalmanSilmä;26683627:
Onko venakolla itärajan takana hankittu lääkärintutkinto, kun noinkin varmana jakaa diagnooseja? Paljos se makso?

Maksaa 200e 6 rokoteetta+ lääkäri ja tutkimukset 250e. eli aika vähän

juu sanoin jo että tulehduksesta voi tulla muutokset, mutta syöväksi ne ei muutu:)

tätä ei ole voitu toteen näyttääetteikö tulehdukset voi aiheuttaa. tulehduksen aiheuttamat solumuutokset voivat aiheutta pitkällä ajalla myös syöpää.. pikkukorjaus sinun meksiko kansioon :) siis tulehdus aiheutta solumuutoksen joka muuttuu pitkänajan kuluessa pahalatuseksi.

[QUOTE="vieras";26683642]Sylje jo se miehesi antama kultalusikka suustasi Venakko! Kas, eikö tule mieleesi että suurin osa tämän palstan lukijoista on pienten lasten äitejä, joilla on joko lapsi/a ja/tai työ jota ei noin vain voi jättää kuudeksi viikoksi Meksikon matkan vuoksi. Ai, niin ethän sä sitä voinut muistaa koska et ole koskaan oikeaa työtä tehnyt ja lapsetkin on helppo jättää muiden hoitoon, ihan sama kunhan vaan minä, minä ja minun pakkomielteeni saavat hoitoa.[/QUOTE]

Kuin niin ihan sama? Ja kuin nii en ole ikinä töitä tehnyt? Töitä olen tehnyt 16v alkaen, en ikinä sossussa käynyt. Nyt 2 firma

tätä ei ole voitu toteen näyttääetteikö tulehdukset voi aiheuttaa. tulehduksen aiheuttamat solumuutokset voivat aiheutta pitkällä ajalla myös syöpää.. pikkukorjaus sinun meksiko kansioon :) siis tulehdus aiheutta solumuutoksen joka muuttuu pitkänajan kuluessa pahalatuseksi.
ei muutu, se pitää olla geenetinen vika:)... Mä näitä asioita kaikki kysynyt maailman parhaimmilta lääkäreiltä...suomalaisilla ja muilla. Tulehdus ei ikinä aiheuttaa syöpä

Minkä ikäinen sun lapsi?:) Koska mä voin auttaa mutten kaikille, mutta, tuskin sä varma mulle luotat. Mutta mäkin voi hoita, vaikka se on mulle kyllä aika iso vastu olisi, niin mä ja äiti varma voi pärjätä. Kun meillä täällä kotona oikeasti 5 lasta hoidettavana, niin tähän asti vielä hyvin meni... Mutta tää on siis ehdotus, että apua saa aina jos pyytä tai etsi. Mä joissakin asioissa voin auttaa. Tunnen henkilöä tai en....

Venakko tarjoutuu hoitamaan ventovieraiden lapsia vaikka on juuri perustanut kaksi verkkokauppaa ja viilettää ja bilettää bisnesasioidensa vuoksi pää kolmantena jalkana 24/7 :O Äitisi harteille meinasit vieraiden lastenkin hoidon antaa? oikeassa olet- näiden juttujen perusteella, kenen luulet luottavan sinuun lastenhoitajana?

[QUOTE="vieras";26683686]Venakko tarjoutuu hoitamaan ventovieraiden lapsia vaikka on juuri perustanut kaksi verkkokauppaa ja viilettää ja bilettää bisnesasioidensa vuoksi pää kolmantena jalkana 24/7 :O Äitisi harteille meinasit vieraiden lastenkin hoidon antaa? oikeassa olet- näiden juttujen perusteella, kenen luulet luottavan sinuun lastenhoitajana?[/QUOTE]
Mä sanoin että tuskin joku:). Kun en luota mäkin... Mutta mun jaksamisesta sä tuskin tiedät kuinka paljon mä jaksan hoita ja tehdä asioita. En oo sohvaperuna vaan sorry

6 rokoteetta maksaa VAIN 200e. Lääkärin käynnit 250. Halvin lento, meno-palu 1000e.... Mulla on tuttuja siellä, jos joku halua voi elää heidän luona, he sanoivat että he auttaa, mutta ei kaikille....

Terveyden takia 1450+ruokaa, on todella pieni summa maksamaan. Se ei ole mitään

Mihin tästä unohtui ne yli 4000 euron puhelinlaskut? :D

Ja aika harva lähtee asumaan täysin ventovieraiden ihmisten luo Meksikoon kuukaudeksi _ilmaiseksi_ jos nyt ylipäätään nämä Milannan tutut ihmisiä nurkkiinsa edes ottavat.
Kyllä tuohon 1450 euroon pitää vielä pistää vähintään tuplasti ja triplasti lisää rahaa, että voi asustella jossain sen kuukauden ja syödäkin jotain. Tarviihan siellä paikanpäällä rahaa liikkumiseenkin (taksit, bussit - jos niitä ylipäätään uskaltaa käyttää, metro... tai millä pelillä siellä nyt kuljetaankaan)!

A. Noin 2lle mä voin asunnon järjestä
B. Ei tarvi olla 4vkon aikana, vaan joka 4s päivää voi saada rokotteen, se tekee 24pv...

Aika pihi pakko olla jos terveyden takia säästä, huoh, suomalsinen mentaliteetti ja sitten itketään, miks mulla on se

No, onneksi mulla ei ole HPV:tä ja jos olisikin, en silti matkustaisi maailman ääriin hakemaan rokotetta.

Alkuperäinen kirjoittaja halpaa lystiä juu;26683720:
Mihin tästä unohtui ne yli 4000 euron puhelinlaskut? :D

Ja aika harva lähtee asumaan täysin ventovieraiden ihmisten luo Meksikoon kuukaudeksi _ilmaiseksi_ jos nyt ylipäätään nämä Milannan tutut ihmisiä nurkkiinsa edes ottavat.
Kyllä tuohon 1450 euroon pitää vielä pistää vähintään tuplasti ja triplasti lisää rahaa, että voi asustella jossain sen kuukauden ja syödäkin jotain. Tarviihan siellä paikanpäällä rahaa liikkumiseenkin (taksit, bussit - jos niitä ylipäätään uskaltaa käyttää, metro... tai millä pelillä siellä nyt kuljetaankaan)!

Näitä ventovieraita mä tunnen;) ne ei pure....

Rioja hotelli on halvin, noin 9-10e per päivää huone. Jos ei ole väliä missä elää... Itse en asunut siellä ja puhelin lasku se on mun ongelma, kenen ei oo pakko puhua niin paljon kuin mä. Taksi Meksiko Cityssä on halpaa 2-3e vara tulee kerran viikossa ajamaan Rioja hotellista lääkärin luo

No, pitkään on jo tiedetty että Venakko ei elä reaalimaailmassa...

Ap:lle toivotan jaksamista, täytyy vaan odotella uusinta papa ja sen tulokset sitten lääkärit tekevät hoitolinajuksen jos hoidettavaa on. Älä Venakon pelotteluista perusta, Suomessa on kuitenkin hyvä hoito ja seuranta ja noita Venakon mainostamia rokotteet eivät ole saaneet vielä mitään myyntilupia Europaassa eikä USA:ssa (rokotteissa käytetään abortoiduista sikiöistä otettuja kantasoluja eikä niiden pitkäaikaisvaikutuksista ole vielä riittävästi tietoa). Voithan varmasti pistäytyä yksityisellä gynellä jos jäi arveluttamaan. Epikriisit saat itsellesi kyllä hoidon toteuttaneesta sairaalasta (kirjallisella pyynnöllä, saattaa onnistua soittamallakin- postittavat kotiosoitteeseen), ne olisi tietysti hyvä olla mukana jos menet yksityiselle gynelle.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Milanna, se sinun rokotteesi ei ole ratkaisu kaikille naisille. Lopeta jo.

Suomessa on varsin pätevät gynekologit. Ikävä kyllä, mielenterveyspuoli ei ole niinkään hallinnassa..

Ei ole kaikille. Mutta jos joku itseä ajattelee, eikä halua itkeä joka vuos tai useammin, parempi jo sen ota. Jos aivan sama terveydestä, voi olla jopa käymättä gynellä:)...

Ja sä oot nolla, puhumaan jotain mun mielenterveydestä. Oot vaan yks pers kärpänen, joka todenäköisesti itse kärsi vakavista milenterveys ongelmista. Pyysin sua vaikka kuinka monta kerta pysyy minusta kaukana, ei mua enää kiinnosta ymmärrä sen lukea sun viisaudet mua kohtaan, keksi jo joku muu objekti