S
surullinen kokki
Vieras
Kertokaas mulle miks mun pannareissa nousee aina toi kananmuna pinnalle??
Nyt käy joka kerta, mitä mä teen väärin...
Nyt käy joka kerta, mitä mä teen väärin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen kokki:siis pannari on kypsä ja ihan normaalin näkönen, mutta päällä on jotain valkosta möhnää, olettaisin että se on kananmunaa?
pinta on löysä ja maistuu munakkaalle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/574/Maailman%20paras%20pannukakku
Minä teen tällä, hyvää on!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei pannari onnistu ikinä.. Olen varmaan palstan surkein vaimo, mutta en vaan osaa tehdä pannaria.. Aina jää joko raa'aksi tai kuivaksi korpuksi.. =/
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei pannari onnistu ikinä.. Olen varmaan palstan surkein vaimo, mutta en vaan osaa tehdä pannaria.. Aina jää joko raa'aksi tai kuivaksi korpuksi.. =/
Ähäps, liityn seuraasi :wave: . Mä osaan kämmätä pannarin kans, mun pannukakusta tulee aina päältä lähes korpuksi palanutta ja sisältä se on semmosta ihme hättöä, osittain raakaakin :headwall: ... Olenkin luovuttanut sen suhteen ja keskittynyt lettujen väsäämiseen, ne mä osaan!