Panettaa!!

• Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
pikk..pyör..
Voihan juku. Se onkin hieman hankalampi juttu, mutta mitä noita kavereita on kuunnellut, niin koskaan ei ole tarvetta olla ilman. Äijänrääpäleitä saa niin helposti ja vieläpä tilapäiseen käyttöön, että siitä vaan. Niin, eihän ne toisaalta tule kotiovelle tyrkkyyn, mutta pitää olla varalla puh.numbia, että pirauttaa vaan. Mulla on ollut tuo sama ukko jo useamman vuoden, ja silleen menee hyvin, että molemmat ollaan ihan seksihulluja. Aina ollaan panemassa ja aina se osaa tuntua entistä paremmalta. Välillä ihan hävettää, että vietetään niin rietasta ja syntistä elämää, mutta ei siitä noin vaan luovuta. Muistan kyllä ajan, jolloin haaruksissa kutisi ja kihisi ja teki karmea mieli munaa, se ei todellakaan ollut kovinkaan miellyttävää. Mä valkkasin silloin tuon ukon, ja olen ollut todella tyytyväinen.

Mullakin tekis mieli ihan pirusti!!!! |O |O :p :p Poliisin toiselta naiselta on nyt ne kuuluisat selkä-ja pääkivut loppuneet niin parittelevat kuin kanit kevätauringossa :kieh: Ja mihinpä poliisi enää meikäläisen pillua tarvii kun tämä sen toinen nainen asuu piiiiiikkasen lähempänä kuin minä :whistle: Ja kyllä vituttaa |O |O |O Vaan ei se mitään,mulla on jo toinen poliisi kiikarissa :p :p :p :heart:

Yhteistyössä