Hippu. No ekaksi se oli silleen kauheen tunteeton ja että, mitä sä nyt siinä itket. Sitten meni ihan ok: alettiin jo miettiä, miten jatketaan ja ollaanko tyytyväisiä klinikkaan yms. Seuraavaksi se alkoi pohtia, että miksi alkio ei ollut kiinnittynyt, että olinko mä tehnyt jotain, mikä oli pilannut koko jutun. Meidän klinikan ohjeistus kun on sellainen, että piinapäivinä ei saisi tehdä juuri mitään. Mulle jopa sanottiin, että mun pitää hidastaa kävelyäni testiin saakka! Mä yritin selittää, että se alkio joko kiinnittyy tai ei kiinnity. Ihan kuin mä en vaikka seisosi päälläni, jos siitä olisi apua, mutta mitään vippaskonsteja kun ei ole. Seuraavat väläytykset eivät ole enää painokelpoisia. Sen verran voin sanoa, etten tiedä, kestääkö tämä liitto tätä negaa.
Neitoperho. Mulla eka ultrassa nähtiin 4+5 aikalailla tasakokoista follikkelia, joten oletin meidän saavan 9 munasolua. Lääkäri vielä sanoi, että niitä voi olla enemmänkin, mutta ne eivät vielä näy. Juu, pitänee koettaa eri variaatioita, jos uusintakierrokselle nyt edes päästään. En tiedä, mitä teen, jos tämä nyt oli tässä. Kyllä mulla hoitoihin lähtiessä oli ajatuksissa ihan toisenlaiset tulokset...