Vau
neitoperho mikä saalis siellä on kasvamassa, toivottavasti pienempiäkin ehtii kasvaa niiden kahden kaveriksi!
Lempiviola, kunpa laatu korvais tälläkin kertaa määrän ja pääsisitte siirtoon asti tuon ainukaisen kanssa, pidän peukkuju!!
Tosi hieno juttu
Frangipani että se ovis sieltä tuli ja pääsit siirtoon, tsemppiä sullekin piinapäiviin, sais niitä plussia nyt alkaa tulemaan!!
Millanen varamies sieltä pääsi kyytiin?
Kiitos kaikille tsempeistä, ne on tulleet tarpeeseen! Hulluksihan tässä meinaa tulla ja ton testin jälkeen en oo saanu hetken mielenrauhaa tältä asialta
Koitan ajatella asiaa niin että aikaisessa tosiaan olin mut sitten pessimismi meinaa ottaa vallan ja tulee fiilis ettei se siitä enää muuksi muutu. Ja sitten kun mietin näitä faktoja että alkio oli nelipäiväinen ja 9-soluinen ja kaikinpuolin hyvä ja mulla limis vähintään sen 10mm niin mikä sit mättää ellei tärpännyt? Ja sit sitä miettii et eikö sen olis pitänyt jo ainakin haamun haamuna näkyä kun oli tosiaan jo nelipäiväinen siirrettäessä!
Niinkuin sanoin, hulluksihan tässä tulee.
Ja sit tää oireettomuus! Ei oo tissit tullu kipeeks eikä pissahätä ole nornaalia useammin eikä mitään muutakaan mitä muistelisin esikosta tulleen, sekin vähän masentaa. Tosin en tarkkaan muista alkoiko noi vasta joskus plussauksen jälkeen vai ennen. Välillä tuntuu alamahassa pientä pistelyä tai muita kummia tuntemuksia mut ne voi hyvin olla suolistoperäisiä ja kiinnitän niihin nyt vaan normaalia enemmän huomiota.
Sanokaa nyt arvon kanssapiinailijat että koska mun kannattaa tehdä toinen testi, onko lauantai vielä turhan aikaista, silloin on pp11? Kiitos kun tänne saa avautua, ei oikeen ole nyt ketään muuta kelle tästä hulluudesta puhua kun en ole kellekään kertonut enkä miehelle jaksa aina ruikuttaa kun ei se ymmärrä samalla tavalla...
Sellaista piti vielä kysyä jos joku osais sanoa että kun me käytiin sillon ennen esikkoa kunnalla ensikäynnillä ja siellä kun asiat ei lähtenyt pyörimään meidän haluamalla tavalla niin mentiin yksityiselle niin jos nyt tämä meidän ainukainen alkio ei tärppää ja siirtyminen takaisin kunnalle on edessä koska ei ole varaa toista ivf:ää tehdä yksityisellä niin tarvitaanko me uusi lähete sinne vai voinko vaan soittaa ja sanoa et nyt haluttais jatkaa hoitoja siellä?
Miten
Kirsi jakselee??
Hippu* pp8