Ihan mahoton vilske on täällä eilen ja tänään käynyt! Tosiaan putoaa kyllä kärryiltä, jos liian kauan lorvii muissa hommissa. Mahtavaa!
Höh, onpa kurja kuulla, että tärppejä ei kuitenkaan tullut vaikka vaikutti niin lupaavalta.
Ciram pahoittelut negasta! Onneksi teillä on siellä pakkasessa alkioita! Toivottavasti niistä neljästä on se the onnekas, joka tarraa matkaan. Tsemppiä! Vuoden päähän ajatteleminen tuntuu tosiaan todella lannistavalta
:hug:
Kirsi ja
Veea tervetuloa mukaan porukkaan! Olettekin samaa ikäluokkaa kuin minä ja Aleksa.
Kirsi toivottavasti onnistutte pakkaspoikasilla heti joulukuussa. Montako hoitoa te ennätitte käydä läpi ennen kuin viimeksi tärppäsi?
Veea, onko sinulla huomenna, perjantaina, punktio? Mikä on olotila?
Aleksa, kanssapiikittäjä (hah hah, onpas vitsikästä), pahoittelen etten ole ihan selvillä tästä terminologiasta. Mulla alkoi siis vasta eilen piikittelyt ja punktio on tosiaan sitten vasta itsenäisyyspäivän jälkeen. Onko sinulla nyt siis todennäköisesti ensi viikon torstaina? Minulla on ultrat maanantaina ja torstaina. Minulla on myös se Pregnyl 5000 iu:ta. Puregon menee nyt 275 ja kolmen päivän jälkeen annos on 200. Koetetaan nyt kasvatella hyvä joukko laadukkaita palluroita!
jep jep, helppohan se on sanoa. Mikä sinulla on olotila?
Popcorn, pahoittelut sekä negasta sekä tyhjästä pakkasesta :hug: On niin lannistavaa, kun tietää, että kaikki vaiva, kiusa ja piina on taas edessäpäin. Onneksi tämä ihmismieli on niin ihmeellinen, että jotenkin sitä vaan saa itsensä kammettua uuteen hoitoon ja tsempattua vielä lähes hurmostilaankin. Tsemppiä!
Haave, mikä on tilanne? Minulla on sama ongelma, että endo on tehnyt pahoja tuhoja. Vasen munasarja on jo täysin poissa pelistä, koska sinne on liian hankala päästä ja oikeastakin on nyt löytynyt endoa. Kamala ja kavala tauti! Onneksi te saitte ne kolme solua pakkaseen!
Joseliini, nuo julkisen pitkät tauot ovat kyllä tosi tympeitä. Täällä on sama homma, että joulutauon jälkeen siirtoon pääsisi vasta helmikuussa
Minäkin olen päättänyt, että jos tämä hoito ei tuo tulosta, niin seuraavaksi mennään yksityiselle. Tämä liukuhihnahoito ei sovi minulle yhtään. Meiltä vaan on lähimmälle yksityiselle klinikalle matkaa noin 130 km toki se ei kyllä siellä Etelä-Suomen leveysasteilla taida olla matka eikä mikään.
Neitoperho, oletko vieläkin pitänyt testit kaapissa? Huh, mikä itsekuri sinulla on!
Melinda!!! Plussa!! Oletko ollut yhteydessä klinikalle? Nyt kaikki peukut pystyyn! Olisipa mahtavaa, kun lukemat olisivat vahvistuneet!
Kuinka
Athenais ja
Frangipani jakselevat? Paksusti, niinhän?
-Briitta, poistuu piikittämään päivänä nro 2