Meillä oli kyllä synkkä marraskuun loppu - pakkohan tämän on tästä valoisammaksi muuttua! No sikäli ihan konkreettisestikin, että täällä meillä päin on maa valkoinen ja lunta tupruttaa koko ajan. Kyllä oli ihana nähdä tyttären ilme, kun pääsi lumeen möyrimään ja lumilinnaa kaivamaan. Tuommoiset ovat ihan parhaita hetkiä. Haikeitakin kyllä, kun tietää, miten nopeasti tuo tiipero tuosta kasvaa.
Täällä on kyllä ollut nii-in osuvia kirjoituksia sekä miehistä että muiden vauvoista. Ihan samanmoisia tuntemuksia huomaa itsestäänkin. Meillä mies on pääsääntöisesti oikein ajattelevainen, mutta kai tämä hoitoasia on menee jotenkin "yli hilseen", koska tässä me ei tunnuta yhteistä tunnetta löydettävän. Tai ehkä minä tosiaan suurentelen koko asiaa. Voi jos osaisikin ottaa rennommin!
Netioperho ja
Aleksa, teille nostan hattua, että jaksatte vielä syövänkin varjossa käydä näitä hoitoja läpi. Oletteko te Neitoperho antaneet palautetta tuosta teidän asiasta? Se taitaa mennä jo vähän hoitovirheen puolelle.
Ciram, me taidamme olla samalta puolelta maata, Itä-Suomesta. Tiedätkö sinä Kuopiosta yksityisiä klinikoita? Olin itse yhteydessä Lupaus-klinikkaan. Vähän hymyilyttää, että siellä on lapsettomuuslääkärinä meidän julkisen puolen ylilääkäri, joka oli meidän lääkärinä viime ivf:ssä. Emme ole nyt nähdeet tämän hoidon yhteydessä mutta jos törmäämme, niin kysäisen kyllä vaihvihkaa, että mitä sellaista siellä yksityisellä puolella tehdään, mitä ei nyt julkisella ole käytössä.
ON, ei mitään erikoista. Joko puregon tai synarela aiheuttaa kalvavaa päänsärkyä. Eilen oli pakko ottaa tujumpaa lääkettä, kun en pystynyt toimimaan yhtään. Toivottavasti se ei vaikuta lääkkeiden tehoon. Huomenna on ultra. Mieli on onneksi tasoittunut ja katse kääntynyt jo kevääseen. En osaa yhtään ajatella, että tästä hoidosta meille onni suotaisiin. Laskeskelin, että testipäivä taitaa olla jouluaatto - sattuipas somasti