kirmaitse kyllä vähän epäilen ettei niin hyvä tuuri voi käydä että oltaisiin samassa ketjussa taas mä en kyllä yhtään tiedä tosta siirtohommasta kun 29 päivä mulle sanottiin että on testipäivä??ihmettelin kyllä itsekin kuinka niin myöhään??mutta kai se on jotenkin eri pasis?en tiedä?kai se on siksi jos hcg nousee hitaasti niin ei välttämättä näy heti silloin kun menkat pitäisi alkaa??en mä tiedä!on jotenkin sekava fiilis kun ollaan jo näin pitkällä ja kaikki taphtui niin nopeeta kuten teilläkin
niin meillä oli poitsu mukana siirrossa ja ehkä se antoi toivoa pariskunnalle jotka odottivat yhtäaikaa meidän kanssa siellä.kuulivat varmasti kun puhuimme hoitajan kanssa icsistä ja mistä tietää vaikka heilläkin oli jo ennestään?...meidän lääkäri itse muutenkin halusi nähdä tämän top-alkion ja ihmetteli miksi pojat saavat aina niin pitkät ripset
Mutta nyt jännätään tiistaille
RP
niin meillä oli poitsu mukana siirrossa ja ehkä se antoi toivoa pariskunnalle jotka odottivat yhtäaikaa meidän kanssa siellä.kuulivat varmasti kun puhuimme hoitajan kanssa icsistä ja mistä tietää vaikka heilläkin oli jo ennestään?...meidän lääkäri itse muutenkin halusi nähdä tämän top-alkion ja ihmetteli miksi pojat saavat aina niin pitkät ripset
Mutta nyt jännätään tiistaille
RP