Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Voi ei ei ei ei Viu! Toivottavasti saat ultran jo huomiseksi ja huojentavia tuloksia. Miksi tän pitää olla näin raivostuttavan raivostuttavaa että hyvistä asioistakaan ei pystytä koskaan rentoutua nauttimaan? Täytyy vaan taas hokea jo tutuksi muodostunutta viisautta että alkuraskauden epämääräiset vuodot on älyttömän yleisiä ja ei välttämättä merkitse mitään. Pidän hirveästi peukkuja sinulle! Juuri nyt on erittäin helppo eläytyä siihen toivottomuuden tunteeseen minkä pienikin verinen lirahdus aiheuttaa... Toivon sydämestäni että on turha säikäytys.

Myysi, toi on varmasti totta että tavallaan miehelle on helpompaakin "tuottaa" ne siittiöt kliinisesti laboratoriossa kuin yrittää määräyksestä olla romanttinen ja innostunut partneri kotioloissa. Itsellä ainakin oikeestaan tuntui helpotukselta kun lastenteko ja muu hellittely ja seksi eriytettiin sitten lopulta. Kotisuoritukset maistuivat jossain vaiheessa jo aika puulta kun jatkoi harjoituksia kuukausi toisensa jälkeen kellon ja kalenterin mukaan. Ootteko hoidoissa julkisella vai yksityisellä puolella? Itsellä ei kuin yksityisen puolen hoidoista kokemusta ja siellä hoito alkoi kyllä aina seuraavasta mahdollisesta kierrosta kun hoitomuodosta vaan oli sovittu. Julkisella on varmaan paikkakuntakohtaisesti aika isot erot jonotusajoissa. Mutta peukkuja sinnekin ettei IVF hoitoja teidän kohdalla tarvitsisi edes ottaa käyttöön.

Halit kaikille! Kiitos että olette täällä!
 
Kylläpä täällä nyt eletään pelottavia aikoja! Tsemppiä Viu ja kukka73! Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin. Viulle vielä sellainen kannustava esimerkki, että eräs ystäväni, jolla LA kk:n päästä odotti tietämättään kaksosia, joista toinen tuli alkuvaiheessa itsestään pois. Kaverini luuli tietysti, että siinä meni raskaus, mutta ultrassa näkyi kuitenkin toinen sykkivä sydän. Ja tuo raskaus on nyt siis loppuvaiheessa.

Kukka73, olemme yksityiselle menossa, kun ei jaksa julkiselle jonottaa. Ykstyisellä tuo ensimmäinenkin saatiin aikaiseksi, tosin silloin ei tarvinnut ivf:ään asti mennä, vaan samalla kaavalla mentiin kuin nytkin. Silloin tosin asuimme Helsingissä Väestöliiton klinikoiden lähellä, joten oli kätevämpää käydä hoidoissa kuin täällä tuppukylässä...

Omaa napanöyhtää sitten tähän loppuun. Meikäläinenhän oksensi sitten eilen illalla. En tiedä onko vatsatautia vai supernärästystä vai mitä. Saikulle jäin tänään ja vein pojan mummolaan hoitoon. Nyt on aamupala pysynyt sisällä, mutta närästää niin maan perusteellisesti. Mun maha on jotain niin käsittämättömän huonoa laatua, ettei oo tosikaan! Toivottavasti tämä ei nyt ole mitään tarttuvaa...meillä nimittäin on joka kuukausi ovisaikaan joko mies tai minä kipeänä... Just niin moukan tuuria.

Eniveis, mukavaa päivää kaikille!
 
Viu
Kiitos kukka ja myysi myötäelämisestä. Illalla verta tuli iso punainen lorahdus ja vessan lattialla itkin sitten miehen lohduttaessa. Ultra saatiin aamulla 10.30 (saa tusta yksityisestä maksaa mutta voi juma tuota palvelua, se on hyvää). Aika toivottomina ultraan mentiin ja tehtiin matkalla päätös että pidetään kunnon tauko hoidoissa nyt ainakin.

Kuinka ollakaan, myysi tuo sinun esimerkkisi on aika lohduttava, koska kohdusta löytyi kaksi sikiöpussia, joista molemmissa oma istukka ja toisessa kuollut alkio, verihyytymiä, menossa kesken. Ja toisessa, tismalleen viikkoja vastaava tyyppi ja selkeä syke. Itkuksi meni. Kuitenkin elävä alkio on lähempänä kohdunsuuta, joten on vaara, että vuotava b- alkio vie tuon a- alkion mukanaan. Mutta toivoa on. Ihan en osaa iloita, mies oli hirveen helpottunut, minä taas jotenkin, en tiiä, toivoton. Mutta katsellaan, mitään ei voi tehdä, paitsi odottaa.viikon päästä suositteli uutta ultraa.
 
Ja taas toivotaan ja odotellaan. Jaksamista näihin päiviin Viu. Peukut on pystyssä pienen puolesta.

Täällä tasaista veristä vuotoa. Ei hyytymiä eikä kipuja mutta aivan kokoajan hiljalleen valuu. Eiköhän tämä aika selvä jo ole, mutta pää on niin omituinen ettei ihan täysin voi antaa periksi. Käyn pe labrassa oman mielenrauhan vuoksi kuitenkin vaikken keksikään mistä muualta kuin kohdusta voisi tulla näin paljon verta.
 
Hei vaan! Olen tässä jo kuukauden lueskellut tätä ketjua ja nyt sitten itsekin liittyisin mukaan. Tuttuja nimimerkkejä täällä, voisiko sanoa harmillisesti?? Mutta täällä siis itsekin. Meille siis vuosi sitten syntyi passilla alkuun saatu poika ja nyt on kovasti toista koetettu saada kotikonstein aikaan, mitään ei ole tapahtunut. Tänään rohkenin soittamaan naisten klinikalle ja saatiin suunnitteluaika kahden viikon päähän ja jos vaikka pääsis pakkaselle hakemaan alkiota kyytiin. Oltaisiin jo saatu ensi viikolle, mutta en osannut sitä aikaa ottaa, kun olisi tullut niin pian!!! :D Täytyy vähän saada jännitystä ja odotusta.. :D

Viulla onkin ollut melkoisen jännät paikat, toivottavasti toinen kyytiläinen pysyy mukana!! Kukalle tsemppiä perjantaihin. Toivotaan, että testi yllättää positiivisesti!!

Niin, niistä omista taustoista vielä. Meillä ei mitään selitystä oo lapsettomuuteen. Ehkä miehen huonosti liikkuvat simpat, mutta kai taitaa emännässäkin jotain vikaa olla, kun ovulaation jälkeen viikon päästä alkaa menkat. Esikkoa yritettiin kolme vuotta, kunnes 1 IVF 1 PAS tuotti tuloksen. Itse olen siis 33 ja mies on 32

Smirg
 
  • Tykkää
Reactions: Sera2010
Tervetuloa Smirg! Kiva kun tää on nyt näin aktiivinen palsta! =)

Voi Viu! Olipa onni onnettomuudessa! Voiko tuon elävän alkion poisvalumista estää mitenkään esim. lääkkeillä tms? Täällä ollaan peukut pystyssä!
 
Heissan, jos sitä iteki ävis kuulumisia kertoo vaika masentaa kyllä niin että.. Nyt siis pp7 menossa ja jo kolmatta päivää ruskeaa vuotoa, ei tosin limaista, tullut.. Lääkäri koitti lohuttaa että ois kiinnitysvuotoja tai lääkkeestä johtuvaa koska tyhjennysvuoto ei yleensä tuu näin aikuste.. Mut minkäs teet ku mielikuvitus laukkaa.. Sitä niin toivoo että lähtis ekasta raskaus taas liikenteeseen. Oon jo päättänyt että jos ei nyt onnaa niin en heti lähe uuestaa yrittää. Liian rankkaa...

Mitäs teillä muilla piinailijoilla menee? Ja tervetuloa uusille.

rinsessatyttö pp7
 
Kukka ja Viu, voimia! Miksi, miksi tästä hommasta on tehty niin piinaavaa? Pidän peukkuja molemmille :)

Tervetuloa Smirg! Tehän nopeasti pääsitte julkiselle :eek: Meilläkin on selittämätön diagnoosina, vaikka mulla luteaalivaihe on ollut just sitä viikon luokkaa... jos olen ylipäätään ovuloinut.

Omaa nassua: Kp1, JEEEEEE! Ensi viikolla jo ultra ja seuraavalla sulatellaan :p Harmittaa vaan, kun en saanut ultraa omalle lääkärille eikä toinen lääkäri varmaan suostu suunnittelemaan uutta hoitoa heti seuraavista menkoista, jos/kun tulee negaa. Joo, tosi positiivinen asenne taas.
 
Kukka73 ja Viu:
Kyllä elätte melkoista jännitysnäytelmää, voimia! Täällä ollaan hengessä mukana:)

Tosi kiva, että tästä on tullut nyt näin vilkas ketju, hyvä me!

Joku kyseli, kauanko kestää pääseminen hoitomuodoissa eteenpäin. Meidän kohdalla kahdesta inseminaatioyrityksestä, johon koskaan ei siis päästy, siirryttiin ivf-hoitoon heti seuraavasta kierrosta. Hoitaja meinasi ensiksi, että tulisimme ehkä joulukuun lopussa suunnittelukäynnille ja sitten alkuvuodesta homma jatkuisi, johon minä sanoin, että eiköhän tämä käynti ole nyt suunnittelukäynti! Läkäri oli kanssani samaa mieltä, jolloin hän alkasi laskemaan päiviä, teki alustavat varaukset ja se oli siinä! Lääkäri oli sitä mieltä, että kyllä harjoittelut on nyt harjoiteltu ja nyt on aika siirtyä tosi toimiin.

Maanantaina olisi meikäläisellä aika keskussairaalaan. Torstaina otan viimeisen Primolutin, joita olen sitten popsinut 12 päivää. Saa nähdä, olenko suunnitellussa aikataulussa, kun menkkojen alkaminen voi minulla venyä lääkityksestä huolimatta. Pitäisiköhän menkat olla jo lopuillaan tuolloin maanantaina?

Onneksi lääkkeet tulevat lähes ilmaiseksi, kun lääkekatto on jo pamahtanut. Onneksi saimme hoidon tämän vuoden puolelle, että pystyy sentis jotain hyötymäänkin mopen puohon menneistä lääkkeistä;)

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
 
Kukka ja Viu Tsemppiä! Kurja kun plussan jälkeen ei pääse nauttimaan siitä, vaan joutuu elämään pelossa :( Toivottavasti kohdallanne kaikki päättyy kuitenkin hyvin :)

:wave: Tervetuloa kaikille uusille!

Itse olen ollut vähän taustalla kun hoidot ovat paussilla tammikuun loppupuolelle jolloin siis olisi määrä seuraavaa PASsia koittaa. Toki koitamme luomuna tässä välin, mutta kun siittiöt on mitä on, niin toiveet ei ole kovin korkealla... Tarttis itsensä juonia ;) tonne julkiselle hoitoihin, mutta odottelen että saadaan tää imetys loppumaan ensin. Sitten yritän saada lähetettä terveyskeskuksen kautta, niin jos pääsis jonottamaan sitä ensi käyntiä edes. Ensi viikolla ajattelin "leikata" käytöstä päiväunitissin. Saas nähdä miten saan pojan nukahtaamaan ilman sitä... Muutenkin tosi apea fiilis tästä imetyksen lopetus hässäkästä, mutta täytyy vaan hokea itselleen että "ajattele vauvaa, ajattele vauvaa"...Niin jospa se siitä...
 
Huh huh mitä jännitysnäytelmiä! Ihan vain viikko palstataukoa ja vaikka mitä tapahtuu.

Viu henkeäsalpaavia ultranäkymiä, joka tapauksessa onnittelut! On niitä kohdun suulla olevia kasvaessa siirtynyt paremmille paikoille monta ja hyvin ovat kasvaneet. Pitäisi nyt vaan tiukasti kiinni siellä. Sinulle tsemppiä jännittelyissä!!! Tuleeko teille jotain tarkistusultraa vai onko se sitä odottelua isolla oolla?

Kukka et ole hassu kun toivot, päinvastoin. Itselläni vuoti kirkasta verta rv 5 monta päivää, ja muistan piinailukaverin, jolla moista jatkui monta viikkoa. Kumpikin raskaus meni ongelmitta. Toivottavasti sinullakin on kyseessä 'vain' jatkopiina..tsemppiä!

Kivaa kun on tullut uusia, Myysi, PIkku-Karhu, Mizze! Smirg sinun nimimerkkisi jostain muistankin. Tämä on kuitenkin jotenkin omantuntuinen palsta kirjoitella, että tosiaan aktiivisuus ilahduttaa.

ON: Odottelen tässä kuukautisten alkua, että pääsisi piikittelemään, joten pian roikun täällä ihan riesaksi asti. Ellei sitten luomuihme iske, no tuskinpa tosiaan! :D Olen ainakin saanut turrutusta noihin vuoteluihin, kun tämä rentouttava välikiertoni sisälsi kokonaiset 10 päivää tuhruttelua, loppui nyt kp 25. Taitaa alkaa keho olla vähän sekaisin kun se onkin välillä ihan omillaan..
 
Heippa kaikille!

Jospa minäkin taas rohkaistuisin, kun täällähän on tuttuja =)

Lueskelin eilen illalla ketjua jostain puolesta välistä ja muistelin haikeudella 35+ -ketjun vertaistukea. Korvaamatonta näissä hoidoissa taapertaville.

Mulla on 09/2011 poika, joka sai alkunsa 1. ivf:n tuoresiirrosta. Sitä ennen 7 pitkää vuotta toivoa ja epätoivoa, 3 inssiä ja diagnoosina selittämätön. Hoidossa julkisella puolella. Ekasta punktiosta hedelmöittyi 10alkiota, josta siis 9 pakkasessa - muistaakseni 6 toppia. Kesästä asti vauvakuumeilleena sain tiistaina huurukaverin kyytiin, ikää 3vrk. Tämä lienee kuitenkin pp2(?), menkkojen pitäisi alkaa ens viikon lauantaina, jolloin saa testata. Tunteet menee vuoristorataa ja välillä viluttaa, kiitos lugejen. Muuten ei mitään oiretta, paitsi piinispunkun otin eilen =). Ikää mulla on 38, mies 41.

Joku teistä painiskeli imetyksen lopettamisen kanssa. Kumma juttu, että tässäkin on klinikkakohtaisia eroja. Vaikka meillä on ns omat alkiot milloin vain haettavissa, ehtona oli, että lopetan imetyksen. Se tuntui kyllä tosi kurjalta, koska syytön kai tuo esikoinen (saako näin jo sanoa???) tähän meidän luomuraskaudettomuuteen on. Ei tullut kyllä mikään sankariäitifiilis siitä päätöksestä. Toisaalta, oma ikä alkaa olla jo niissä sfääreissä, että kauheen montaa kuukautta ei voi näillä asioilla jahkata. Kontrolloivat muuten tuon imetyksen lopettamisen prolaktiiniarvoilla verestä. Poika oli 10kk, kun lopetin ja näyte otettiin parin kuukauden päästä lopetuksesta - nollaa näytti.

Muistan hämärästi kukan, mizzen ja viun, mutta tutuin teistä lienee smirg, kun meillä tais raskausviikot olla aika samoissa! Lohdullista kai tässä on se, että ollaan täällä pikkukakkosten puolella. Ehkä tästä päästään tutuiksi pikkuhiljaa. Tsemppiä ja voimahali kaikille jokaiseen vaiheeseen!

:wave: F
 
  • Tykkää
Reactions: Sera2010
Moikka! Saisinko minäkin vielä liittyä porukkaan? :) Smirg kuulosti olevan ihan samanlaisessa tilanteessa mun kanssa, vuoden ikäinen lapsi mullakin 1. ivf 1. pas ( tuoresiirtoa ei edes tehty ) ja nyt kova vauvakuume :) Mä oon suunnittelukäynnillä jo käynyt, nyt pitäs vaan saada imetys lopullisesti lopetettua, Frangipani asiasta jo kirjoittelikin :) Imetän enää öisin, kun oon niin laiska, etten jaksa yöllä taistellakkaan ;) Mä oon kyllä jo miettiny sitäkin, että voisko sen verran huijata, että sanois että imetys on kokonaan loppu, ja marssis siirtoon... Frangipani, sanoit että klinikoissa on eroa, kaikillako ei imetys haittaa? Eli esim. Lugeista ei oo haittaa imetyksen aikana?

Viulle ja Kukalle hurjasti tsemppiä!!
 
Juu, tunnustan! Mulla siis jo 2 v taapero jota yhä imetän, joskin juuri ajamassa imetystä alas. Meillä tehtiin 2 PAS siirtoa luonnolliseen kiertoon, lääkityksenä vain luget. Yksityisellä ollaan. Lääkärin mukaan tutkimukset eivät näytä että imetys heikentäisi mahdollisuuksia tulla raskaaksi kun limis on hyvä ja ovuloi. Tästä huolimatta meidän PASsit ei onnistuneet, ja nyt haluan lopettaa imetyksen ja yrittää uudelleen vasta tammikuussa kun imetys on loppunut. :)

Lääkkeelliseen kiertoon PASsia ei voida tehdä jos imettää, eikä muita tukihoitoja käyttää PASsin yhteydessä jos imettää. Muutoin meidän klinikalla ei ollut mitään estettä.
 
Viu
Tänne on tullut tulvimalla porukkaa, tuttujakin vanhoilta ajoilta, tervetuloa! mahtavaa että teillä on pakkasessa tavaraa, pääsette pehmeästi takaisin hoitoihin.

Paijulle tsemppiä piikityksiin, intomielellä eteenpäin!

Kukka, miltä näyttää? Huomennako sulla taas veritesti?

On: ei oikeastaan kommentoitavaa, vuotoa ei ole tullut yhtään, raskausoireet on palanneet, tilanne siltä osin neutraali. Jopa ollaan pysähdyty haukkomaan henkeä sen ajatuksen kanssa, että tosiaan odotin hetken aikaa kaksosia, kaksosia, huh huh. On tietysti surullista, että menetimme toisen näin alkuunsa, mutta mielummin nyt kuin myöhemmin. Ja jotenkin en osaa surra enkä iloita, on sellainen välitilaolo, kun ei tiedä, miten tuon toisen käy. Mutta tällä hetkellä vaikuttaa ihan hyvältä, kun ei ole vuotoa ja syke nähty, mutta huomennahan voi jo olla toisin.
 
Hcg laskussa eli kemiallinen. Nokka kohti uusia pettymyksiä. Juuri nyt ei ole kivaa mutta eiköhän se tästä. Taidan valua taustalle hetkeksi. Tsemppiä kaikille, varsinkin Viun pikkuihmeelle! Pysy kyydissä pikkuinen!

Kivaa kun on uusia, ehkä teistä joku on vielä alkuvuodesta täällä vielä kun pääsen toivottavasti uudelle kierrokselle. Vaikka eihän sitä voi tietysti toivoa. ;)
 
Tervetuloa kaikille uusille mukaan!

Jokohan Kukka on saanut tiedon? Peukut on täällä pystyssä.

Tosi hurjalta kuulostaa tuo Viun tilanne, tsemppiä.

Mites prinsessatyttö, onko vuoto loppunut?

Itsellä nyt siis pp10, jos osaan oikein laskea. Eikä oikein mitään tunnu missään. Ihan on kuitenkin sellainen olo, et menkat alkaa ihan parin päivän sisällä. Sellaista tietynlaista valkovuotoa on tullut millaista mulla tulee aina ennen niitä menkkoja, joten vaikka pää on pilvissä niin silti olen tosi pessimistinen.

Jaksamisia kaikille!
 
Heiput Tiihkis, kirjoittelitkin vissiin samaan aikaan. Eli tulokset sain ja ikävät sellaiset eli hipaisu siellä on vain ollut. Vähän ehtinyt jo sulatella asiaa mutta olen kyllä allapäin. Positiivista tietty että jos sen nyt piti mennä mönkään niin meni sitten heti eikä vielä pidemmälle päästyä.
 
Kukka:hug: :hug: en kerennyt edes onnittelemaan, kun jo suruksi muuttui :( Halit myös Viulle, toivottavasti toinen jaksaa maaliin asti.

Tervetuloa uudet, teitähän on on tullut todella paljon lisää.

Itse kävin suunnittelukäynnillä viime viikolla ja päätettiin vaihtaa järeempään lääkitykseen kun ilmeisti meikäläisen tehdas on vähän jo hiipumaan päin. Eli Gonal F vaihtu Zumenon + Menopur yhdistelmään, onko kellään kokemusta tästä Zumenonista, tuleeko paljon oireita? Ensi viikolla alkaa Zumenon ja sitten seuraavalla viikolla alkaa vuoto ja Menopur.

Enpä olisi ihan heti tammikuussa uskonut, että loppu vuodesta aloitetaan 4. ICSI hoito. Huoh. Aika raskasta ollut, vaikka nyt on suht kevyt mieli. Hieman panikoin, että mitä ihmettä sanon esimiehelle punktio poissaolosta. Aikaisemminhan olen aina sanonut käynneeni pienessä leikkauksessa, mutta ei kai niitä pieniä leikkauksiakaan ihan kovin montaa voi syksyn aikana olla. Mutta YT:n tuoma organisaatiomuutos vaihtoi minulle uuden esimiehen ja taas voin mennä "pieneen leikkaukseen" :D Oletteko muuten puhuneet työpaikalla avoimesti missä käytte? Itse en siis ole kertonut.
 
Kukka :hug: Ihan epäreilua tämä elämä. Voimia!

Viun
pienelle isosti tarriksia!

Mä en ole kertonut edelliselläkään kierroksella kenellekään hoidoista. Mulla oli vielä edellisestä työpaikasta ihan kamalan vaikea lähteä kesken päivän ultraan. Ensimmäisen punktion olin "mahataudissa" ja toisen sattumalta lomalla. Toisella kertaa pistoksien aikana oli työmatka ja piti ottaa piikit mukaan lentokoneeseen, mutta ei ne turvatarkastuksessa edes kysyneet mitään... olin jo etukäteen pelännyt, miten selitän piikit työkavereille. Nyt en tiedä mitä sanon, kun on eri työpaikka ja tämän kertainen pomo on paljon kovempi kyselemään. Ei sen puoleen, ymmärtäisi varmaan, mutta taidan silti saada taas mahataudin tai kuumeen tai jotain. Mua aina pelottaa, että jos sitten tuleekin hyperi tai joku muu komplikaatio ja joudun sairaalaan, niin mun kertomus mahataudista näkyy läpi aika komeasti :whistle:

Muuten ei omaan napaan kuulu erityistä. Progynovasta ei mitään sivuvaikutuksia tai tuntemuksia.
 
Kukka voi ei! Halaus:hug: ja toipumisia. Ei taida muidenkaan lapsettomuusongelmat tähän vuoteen loppua, kuulumisiin tavalla tai toisella.

Viu ei ihme ettei ole vielä ajatukset kasassa. kai niiden ilojen ja surujen väliinkin pitää jotain mahtua

Prinsessatyttö ja Tiihkis mikä meininki?

Mestarimuumi sinähän ryhdyit tuumasta toimeen. Toivottavasti tämä pieni leikkaus auttaa :)

Uusille tervetuloa!!

Täällä piikitykset kolmatta päivää menossa. Vähän ultranäkymät jännittää, mutta on vielä niin alkutaipaleella tämä. Kertomisesta: Aiemmassa hoidossa kerroin pomolle, kun ei olisi muuten onnistunut. Muuten meni sen takia helposti, mutta on sen verran hölösuu, että alkoi välillä julkisesti arvailla olenko raskaana. Aika huonoa tilannetajua..Nyt on onneksi niin itsenäinen työ, ettei tarvitse muille kertoa, ellei ole kovin huono tuuri.
 
Kukka Isot halit sulle! Olen todella pahoillani! :hug:

Tiihkis Loppu vuodot onneksi. Kyllä pelotti. Mites itselläsi menee?

ON: Itse tein testin eilen ja toissapäivänä ja haaleaa plussaa näytti kummassaki mutta en uskalla silti vielä iloita... Sit vasta ku veritestissä käyny voi vähän rentoutuu. Nyt siis pp 12 menossa vissiinki ja rinnat on niin kipeet että ei puhettakaan että ilman rintaliivejä nousis aamulla sängystä ja lähtis mihinkää. Pahoinvointia on jos yhtään päästää mahaa tyhjemmäks mutta muuten ei mitään.

Rinsessatyttö ja pp 12
 
Kukka Taidettiin tosiaan kirjoittaa samaan aikaan, ikävää että tulos oli negatiivinen. Tottahan se kuitenkin on, että parempi kun meni heti "kesken" kuin joskus myöhemmin.

Prinsessatyttö Kiva kuulla, että vuoto loppui. Eikös haalea plussa ole kuitenkin plussa eli hyvältä näyttää. Peukut pystyssä!

ON: Itse en ole tehnyt mitään kotitestejä ku ei mun hermot kestä katsella sitä viivan tai siis viivattomuuden ilmestymistä. Aamulla olen nyt labrassa käynyt ja iltapäivällä soittelen tuloksesta. Pienoinen yllätys vaan oli labrassa, että olivat unohtaneet laittaa lähetteen. Onneksi oli ihana hoitaja joka soitti sairaalaan ja sain lähetteen samantien. Se nyt vielä olis puuttunut, että olis joutunut vielä menemään huomenna uudelleen. Kyllä tässä piinailussa yksikin päivä lisää voi olla liikaa hermoille.
 
Prinsessatyttö onnittelut! Varovaiset sellaiset, koska itsestäsi tuntuu siltä, mutta oikein hyvältähän tuo kuulostaa. En muista millaiset kokemukset teillä oli takan, mutta aivan riittävästi haastetta varmasti joka tapauksessa.

Tiihkis jännät paikat. Aika kylmähermoinen olet kun et kotitestaa, vaikka se kamalaa onkin se viivattomuus ja raskaudettomuus. Mulla kuitenkin yleensä loppuu kestävyys pari päivää ennen kun tulee olo, että haluaa eteenpäin, tavalla tai toisella, poistua turhasta odotuksesta. Toivottavasti olisi vain yksinkertaisesti plussa sinulle! Kuuletko siis huomenna?
 

Yhteistyössä