Yleensä en tykkää kelloista. Käytän niitä vaan tarvittaessa ajan katsomiseen. Nyt voi kokeilla tehdä sellaisen josta tykkäiskin...
Samaa mieltä!Nätti kello!!
Kuin myös.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27968241:Samaa mieltä!
No mä katoin kanssa, että näyt viimeisenä muokkaajana aloitusviestissä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27978577:Siis mä olen niin korajnnut tuon otsikon!
Ja kun mä avaan tän ketjun, viestin otsikkona on vuosi 2013.
Hämärää.....
Oivoi, paranemista pikkuiselle!Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27978599:Mä odottelen, kanssa että jossain kohtaa voisi alkaa tekemään. Nyt meillä vaan on pikkuinen ihan tukossa ja korvissakin on tulehdus. Ei tarvi äiteen kauhiasti muuta tehdä kuin lohdutella reppanaa.
Kellon idea on kuitenkin jo ihan selvillä, kunhan sen joskus saan sitten tehtyä.
Mulla ei edelleenkään ole sitä koneistoa, ootellaan ootellaan... x) Tarviin sen, että näen onnistuuko mun suunnitelma.Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28000397:Nostellaas tätä.
Olen viimeinkin päässyt aloittamaan oman kelloni. Osia vielä odottelen saapuvaksi, niin saan viimeisteltyä.
Tilasin sitten lopulta Sinellistä kellokoneiston, sieltä näki aika hyvin mitat, jotta sain aloitettua hommat. Paha puoli vaan, että tilasin sitten viidelläkympillä muutakin askartelutarviketta.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28000405:Mulla ei edelleenkään ole sitä koneistoa, ootellaan ootellaan... x) Tarviin sen, että näen onnistuuko mun suunnitelma.
Voi simpula... No miä oottelen tuolta linkkaamastani...Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28000418:Tilasin sitten lopulta Sinellistä kellokoneiston, sieltä näki aika hyvin mitat, jotta sain aloitettua hommat. Paha puoli vaan, että tilasin sitten viidelläkympillä muutakin askartelutarviketta.