Palstaprojekti VARAKETJU

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Hmm.. Kun mä en ihan oikeasti tykkää joulusta yhtään.. Ajattelin kuitenkin sillain diplomaattisesti valita aiheeksi materiaalin, että te jouluhörhöt voitte sitten valita punaisen..
Aihe siis materiaali..vai....kyl sä saat valita mitä haluut...me nyt vaan ollaan tälläsii hörhöjä....älä meistä välitä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Hmm.. Kun mä en ihan oikeasti tykkää joulusta yhtään.. Ajattelin kuitenkin sillain diplomaattisesti valita aiheeksi materiaalin, että te jouluhörhöt voitte sitten valita punaisen..
Hurraa punasta ja joulusta *tekee aaltoja* :D
se oli muovipussi :LOL:
ou dääm :headwall: No ei auta kun alkaa kehitellä siitä jotain jouluun liittyvää :D
 
Jaahas, että muovipussi.
Ei mitään ideaa, pää lyö tyhjää.

Ja tiedoksi että tota alkuperästä on siivoiltu ja vikaa on tekniikan päässä, on tuntunut olevan viime aikoina enempikin. Toivotaan että saavat palstan pelittämään sujuvasti ja tuo alkuperäinen ketju alkaa toimimaan, mulle on kehittynyt tunnepitoinen suhde siihen :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Selvennykseksi: aihe muovipussi mutta pitääkö siitä siis jotain jouluista vääntää?
Ei mikään pakko. Juttelin ruttiksen kanssa eilen, ja kun se itse ei ole sitten pätkääkään joulu (tai ainkaan joulukoristelu ja -askartelu)ihminen, niin siksi aihe on tämä.

Mutta myös siis siksi, että ne jotka haluavat, voivat sitten valita sen muovipussinsa sen värisenä, että saavat joulua aikaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Selvennykseksi: aihe muovipussi mutta pitääkö siitä siis jotain jouluista vääntää?
Ei mikään pakko. Juttelin ruttiksen kanssa eilen, ja kun se itse ei ole sitten pätkääkään joulu (tai ainkaan joulukoristelu ja -askartelu)ihminen, niin siksi aihe on tämä.

Mutta myös siis siksi, että ne jotka haluavat, voivat sitten valita sen muovipussinsa sen värisenä, että saavat joulua aikaan :)
Ok, kiitos! :D Ei muuten o hajuakaan mitä järkevää tosta vois vääntää :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Jaahas, että muovipussi.
Ei mitään ideaa, pää lyö tyhjää.

Ja tiedoksi että tota alkuperästä on siivoiltu ja vikaa on tekniikan päässä, on tuntunut olevan viime aikoina enempikin. Toivotaan että saavat palstan pelittämään sujuvasti ja tuo alkuperäinen ketju alkaa toimimaan, mulle on kehittynyt tunnepitoinen suhde siihen :snotty:
:flower: kiitos :hug:
 

Yhteistyössä