Palstaprojekti 2/2012: KELLO

Kurjenkello harmaana
Niin, ja noita kellokoneistoja saa edullisemmin Kouluelektroniikasta, eli kouluelektroniikka.fi, sieltä olen tilannut itse, ja ainakin tähän asti on ajan pitänyt! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27978577:
Siis mä olen niin korajnnut tuon otsikon!
Ja kun mä avaan tän ketjun, viestin otsikkona on vuosi 2013.

Hämärää.....
No mä katoin kanssa, että näyt viimeisenä muokkaajana aloitusviestissä.
Pikkuotsikossa näkyy ihan oikein, mutta pääotsikko näkyy 2012. Outo juttu.
 
Mä odottelen kanssa, että jossain kohtaa voisi alkaa tekemään. Nyt meillä vaan on pikkuinen ihan tukossa ja korvissakin on tulehdus. Ei tarvi äiteen kauhiasti muuta tehdä kuin lohdutella reppanaa.

Kellon idea on kuitenkin jo ihan selvillä, kunhan sen joskus saan sitten tehtyä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27978599:
Mä odottelen, kanssa että jossain kohtaa voisi alkaa tekemään. Nyt meillä vaan on pikkuinen ihan tukossa ja korvissakin on tulehdus. Ei tarvi äiteen kauhiasti muuta tehdä kuin lohdutella reppanaa.

Kellon idea on kuitenkin jo ihan selvillä, kunhan sen joskus saan sitten tehtyä. :)
Oivoi, paranemista pikkuiselle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28000405:
Mulla ei edelleenkään ole sitä koneistoa, ootellaan ootellaan... x) Tarviin sen, että näen onnistuuko mun suunnitelma.
Tilasin sitten lopulta Sinellistä kellokoneiston, sieltä näki aika hyvin mitat, jotta sain aloitettua hommat. Paha puoli vaan, että tilasin sitten viidelläkympillä muutakin askartelutarviketta. :whistle:
 


Löysin tuon pyöreän lätyskän piipparilla joskus, tykkäsin siitä ja säilytin sen. Ilmeisesti on ollut kellossa joskus, ehkä heilurina tmv - joka tapauksessa sen keskellä oli valmis reikä ja muistin sen yhtäkkiä. En halunnut puhdistaa sitä täysin koska se on tuollainen "aarre maan alta".

Kehyksetkin löytyi kaapista käyttämättöminä, tausta on tapettikirjasta jonka joskus inisin itselleni rautakaupasta.

Kello
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä