Palstan naiset! Mistä tiedätte, että miehenne eivät petä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isoäitinsä oli miehelle läheisempi kuin äitinsä. Isoäiti oli tullut petetyksi ja oli ollut tosi kova paikka. Isoisän kuvat esim. oli leikattu valokuvista pois, ihan kaikista. Isoäidilleen mies lupasi ettei koskaan petä tyttöystäväänsä/vaimoaan. Mullekin isoäiti sanoi että jos niin käy niin hälle pitää kertoa heti. Tähän lupaukseen mä uskon ihan vakaasti. Eikä mies muutenkaan ole pettävää sorttia, yltiörehellinen kun on.

Miehen ja isoäidin läheisyydestä jotain kertonee se, ettei isoäiti kuollessaan antanut kenenkään koskea itseensä, ennenkuin mies tuli paikalle. Ja mies oli se, joka piti kädestä kiinni ja antoi luvan mennä. Ja isoäiti lähti just silloin. :|

Olkoonkin outoa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
siitä kun se sanoo ettei petä :saint:

Joopa joo. Ei nyt henk. kohtaisesti sulle lumihiutale, mutta mua ihmetyttää nää niin sinisilmäiset naiset, jotka uskoo kaiken ihan varmana. Kun kerran sanoo, ettei petä, niin ei varmasti petä. Ei se aina menee niin.

Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
siitä kun se sanoo ettei petä :saint:

Joopa joo. Ei nyt henk. kohtaisesti sulle lumihiutale, mutta mua ihmetyttää nää niin sinisilmäiset naiset, jotka uskoo kaiken ihan varmana. Kun kerran sanoo, ettei petä, niin ei varmasti petä. Ei se aina menee niin.

no en mäkään usko todellakaan oikeasti....on minuakin petetty pahimmalla mahdollisella tavalla....mutta onneks se on ex....

Yhteistyössä