Eikä! Hyi....
Äläs nyt. Sitä paitsi selitys kortsulle oli vielä ällömpi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä! Hyi....
Äläs nyt. Sitä paitsi selitys kortsulle oli vielä ällömpi.
Sitä en ymmärrä, että kukaan luottaisikaan sokeasti. Jos toisella on paljon asioita, joista se ei suostu puhumaan, lukittuja huoneita, tiedostoja salasanojen takana, salaisia puheluja, yms. niin en mä luottaisi. Mä luotan, koska mies vastaa aina mun kysymyksiin, kertoo asioistaan, mulla on mahdollisuus olla selvillä kaikista hänen asioistaan. Kaikki on avointa, kun ei ole tarvetta salailla.
Hyvänen aika, ei tämän palstan vaimoja petetä. Kaikilla on 100% uskolliset miehet ja onni kukoistaa ystävienkin parisuhteissa. Ruusut leijailevat taivaasta valkealle hangelle, ja ukulele soi taivaanrannassa.
Saiskos saman nyt balalaikalla ja enkelikuorolla?![]()
Mitä hyötyä parisuhteelle on olla luottamatta koska naapurin Pirjollekin kävi niin yllättäen?
Tuntuuko se sitten paremmalta JOS niin tapahtuukin?
Tietysti! Viisas nainen! Ihan varmuuden vuoksi kannattaa vielä tirvasta joka ilta miestä, kuitenkin pettää jonain päivänä!Niin että on ollut vaikka 20 vuotta yhdessä ja sitten kun toinen pettää voi sanoa, että minähän arvasin tämän alusta asti!
Tietysti! Viisas nainen! Ihan varmuuden vuoksi kannattaa vielä tirvasta joka ilta miestä, kuitenkin pettää jonain päivänä!
Hyvänen aika, ei tämän palstan vaimoja petetä. Kaikilla on 100% uskolliset miehet ja onni kukoistaa ystävienkin parisuhteissa. Ruusut leijailevat taivaasta valkealle hangelle, ja ukulele soi taivaanrannassa.