Mistä sinä tiedät ettei miehesi petä sinua/ole pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mvel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy vain luottaa.. Miksi sitä kuluttaa energiaansa siihen, että vatvoo mielessään mitä jos se nyt sittenkin meni jonnekin hempukan luo tai tapaa jonkun kun ulko-ovi menee kiinni ja auton perävalot katoaa pihasta?

Sitä en ymmärrä, että kukaan luottaisikaan sokeasti. Jos toisella on paljon asioita, joista se ei suostu puhumaan, lukittuja huoneita, tiedostoja salasanojen takana, salaisia puheluja, yms. niin en mä luottaisi. Mä luotan, koska mies vastaa aina mun kysymyksiin, kertoo asioistaan, mulla on mahdollisuus olla selvillä kaikista hänen asioistaan. Kaikki on avointa, kun ei ole tarvetta salailla.

Just näin. Luotan, koska me nyt aikalailla kahden aikuisen tiiminä pyöritetään tätä koko hommaa, ja kyllähän sen huomaisi, jos toisella olisi jotain omia kummallisia salakäämäisiä järjestelyitä arjen askareiden lomassa. Itseasiassa ollaan samassa talossa töissäkin, joskin eri rakennuksissa... Mutta kotiasioiden lisäksi myös työasioista tulee aikalailla avoimesti juteltua.

Ei oo ikinä ollut mitään syytä epäillä, etteikö hommat olis niinkun mies sanoo niiden olevan.

Hyvänen aika, ei tämän palstan vaimoja petetä. Kaikilla on 100% uskolliset miehet ja onni kukoistaa ystävienkin parisuhteissa. Ruusut leijailevat taivaasta valkealle hangelle, ja ukulele soi taivaanrannassa.

• Tykkää
Reactions: Morrigan
Miksi se pitäisi tietää? Luottamus parisuhteessa syntyy omassa parisuhteessani jostakin muusta kuin 100% varmuudesta ettei kumpikaan voisi pettää missäään olosuhteissa.

Luottamuksestahan siinä on kyse tai vähintäänkin vahvasta uskosta. Mies on kyllä sen luonteinen, että on tosi vaikea uskoa että pettäisi. Huomaan myös aika helposti jos joku pienikin asia miestä painaa - joten en usko, että onnistuisi peittelemään täysin tapahtunutta. Mutta eihän sitä voi koskaan satavarmasti tietää.

Uskoisin, että iso merkitys on myös sillä minkälainen parisuhde on ja kuinka hyvä itsetunto tai luottamus itselläkin on. Helposti mustasukkaisuuten taipuvainen ihminen näkee asiat varmasti eri tavalla kuin joku toinen.

Yhteistyössä