Ai että ukko pihalle jos se sanoo että muijan pitää laihduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jotkut miehet arvostavat luonnetta

Ei vissiin se mies ainakaan joka erolla uhkas. Se hänelle suotakoon.

Jos mies ei ole vaimoon tyytyväinen syystä tai toisesta, pitäiskö kaikki vaan niellä ja elää onnettomana elämänsä loppuun asti? Siinä pelossa että pidetään pinnallisena..

ei, mutta se on pinnallista silti jos ulkonäön takia jättää.

Ei naisen ulkonäkö niin iso asia ole että jos on muuten mukava, melkeen mikä vaan ei kävisi

jotkut miehet arvostavat luonnetta

Ei vissiin se mies ainakaan joka erolla uhkas. Se hänelle suotakoon.

Jos mies ei ole vaimoon tyytyväinen syystä tai toisesta, pitäiskö kaikki vaan niellä ja elää onnettomana elämänsä loppuun asti? Siinä pelossa että pidetään pinnallisena..

Ei tietenkään. Erota voi vaikka vitsillä jos ei muutakaan tekemistä keksi. Mutta, mä ainakin toivoisin et siinä vaiheessa kun ollaan naimisissa ja on kenties perhettä, yhteistä omaisuutta jne, et siinä puolisossa olisi niin paljon muutakin mitä rakastaa kun vaan sitä et on tiukka perse. Ehkä mä oon vaan liian idealistinen, mutta mä ainakin tiedän, et vaikka mieheni lihoisi, palaisi pahasti, menettäisi jalkansa ja kätensä, niin rakastaisin häntä silti. Se on sitten eri asia jos luonne muuttuu.

Ei naisen ulkonäkö niin iso asia ole että jos on muuten mukava, melkeen mikä vaan ei kävisi

Ei kai kukaan väitäkään ettei se pinnallista olisi. Mut mitä sitten? Sillä miehellä on oma arvoasteikko ja siihen ei ylipainoinen vaimo sovi. Sit pitää erota ja hänen etsiä itselleen paremmin sopiva jos ei ole onnellinen. Aika yksinkertaista mun mielestä.

Ei kai kukaan väitäkään ettei se pinnallista olisi. Mut mitä sitten? Sillä miehellä on oma arvoasteikko ja siihen ei ylipainoinen vaimo sovi. Sit pitää erota ja hänen etsiä itselleen paremmin sopiva jos ei ole onnellinen. Aika yksinkertaista mun mielestä.

No, minä en tajua miksi kukaan haluaisi edes pitää sellaista ukkoa... joten ymmärrän hyvin jos laihdutuskäskyjä jakeleva ja erolla uhkaava ukko laitetaan pihalle. Toisin kuin jotkut tällä eivät ymmärrä, päätellen tämän ketjun vastauksista. Jos joku eukko rupeaisi selittämään että nyt menet salille tai jätän, niin sais lähteäkin.

Sekin on ihan ok, että ukko heitetään pihalle jos nainen ei ole tyytyväinen yhteiselämään tässä tapauksessa.

Ne voi joskus olla aika pieniä syitä miksi erotaan, ainakin muiden mielestä. Harva näköjään ymmärtää ettei kaikkien elämä ole kuin heillä ja ihmisetkin tuppaa olemaan erilaisia ja arvostamaan eri asioita.

Siitä tässä juuri tapellaankin. Moni oli sitä mieltä et tuossa tilanteessa saisi ukko lähteä pihalle. BB taas oli sitä mieltä et ihan kohtuullinen vaatimus ja naisen pitäisi sopeutua miehensä käskyyn ja ne naiset jotka heittäisi miehen pihalle liioittelevat. Näin kärjistetysti. Mä taas pistäisi miehen pihalle ihan siitä syystä et mä en kestäisi noin pinnallista ihmistä.

Mun mies mainitsee usein raskauksien aiheuttamasta kasvustani, ja ihan varmasti toivoisi minun olevan kiinteämmässä kunnossa. Hän on itse urheilullinen ja kiinteävartaloinen ja täytyy myöntää, etten minäkään toivoisi hänelle röllyvää vatsaa ja nahkahauiksia tai löysiä reisiä, joissa ei lihakset erotu...
Ja mies on ihan oikeassa sanoessaan, että minä olen löystynyt, ja että olisi hyvä, että harrastaisin enemmän liikuntaa. Olen itse täysin samaa mieltä :).
Ei hänen mielipiteensä minusta tai rakkautensa kuitenkaan perustu ulkonäkööni, eikä hän lihoneen ulkomuotoni takia minusta eroa ota. Enkä minä hänestä, vaikka totuuden ulkoisesta olemuksestani ääneen sanookin.
Valehdellako pitäisi? Onhan meillä peilit, mistä itsekin tilanteen voin todeta :D

Joo tätä mieltä minäkin. Tuskin se sille vaimollekaan kovinkaan ylentävää on olla naimisissa miehen kanssa, jos omat arvot ovat ihan toisenlaiset. Mä henkilökohtaisesti en olisi koskaan edes mennyt naimisiin miehen kanssa, jolle painoasiat ovat parisuhteessa tärkeimpiä. Oman mieheni kanssa on aikanaan tullut keskusteltua perin pohjin erilaisista asioista ennen kuin hynttyitä lyötiin yhteen millään tasolla. Toisen arvoista on mielestäni syytä olla selvillä ennen sitä.

Mä oon vartaloltani erittäin timmi ja hoikka. Kasvoiltani todella kaunis. Mutta jos tuo ukko erehtyisi kerrankin sanomaan et on mun kanssa vaan sen takia et mä oon upeavartaloinen ja kaunis, niin heittäisin sen pihalle. Itse asiassa riittäisi jos se sanoisi edes et se on pääasia miksi on mun kanssa. Kyllä mä itse painotan luonetta, sydäntä ja sielua näissä asioissa ja vaadin rinnalleni mieheni joka on samaa mieltä. Se miltä toinen näyttää on sivuseikka, kiva lisä, ei se suhteen kohtaloa ratkaiseva tekijä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko harmaana:
Mun mies mainitsee usein raskauksien aiheuttamasta kasvustani, ja ihan varmasti toivoisi minun olevan kiinteämmässä kunnossa. Hän on itse urheilullinen ja kiinteävartaloinen ja täytyy myöntää, etten minäkään toivoisi hänelle röllyvää vatsaa ja nahkahauiksia tai löysiä reisiä, joissa ei lihakset erotu...
Ja mies on ihan oikeassa sanoessaan, että minä olen löystynyt, ja että olisi hyvä, että harrastaisin enemmän liikuntaa. Olen itse täysin samaa mieltä :).
Ei hänen mielipiteensä minusta tai rakkautensa kuitenkaan perustu ulkonäkööni, eikä hän lihoneen ulkomuotoni takia minusta eroa ota. Enkä minä hänestä, vaikka totuuden ulkoisesta olemuksestani ääneen sanookin.
Valehdellako pitäisi? Onhan meillä peilit, mistä itsekin tilanteen voin todeta :D

Mutta eihän siitä ollutkaan kyse, ettei saisi olla mitään mieltä toisen ulkonäöstä tai lihomisesta. Vaan siitä, että ukko esittää uhkavaatimuksen "laihdu tai otan eron", eikä ap:n mielestä nainen saisi ottaa eroa kuitenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Hyväähän ne miehet vaan tarkoittaa,että nainen alkaisi katsomaan mitä mättöä laittaa suuhunsa =)

Ainahan ne miehet vaan hyvää tarkoittaa, vai mitä ;)

Ei aina muttei naisetkaan..

Kyllä se ylipaino tuo tullessaan muitakin asioita kuin pelkästään uuden ulkomuodon :whistle:

Siis miksei nainen saisi heittää miestä pihalle uhkavaatimuksen takia jos miehenkin on ok heittää nainen pihalle kilojen takia? :D Eihän kukaan pakota suhteessa pysymään, omille teilleen vaan jos ei kerran yhteisymmärrystä löydy. Taitaa joitain miestensä nyrkkeilysäkkinä ja/tai kynnysmattona toimivia reppana-naisia harmittaa kun toiset ei ota ihan kaikkea vastaan mieheltäänkään... :D

Itse olen ainakin toistaiseksi hoikka, mutta mielummin olisin läski sinkku kuin yhdessä ukon kanssa joka heittää ultimatumin pöytään kun ei ulkonäkö miellytä. Löytäähän noita aina uusia, en paljoa jäisi kaipaamaan...

ap?

Hyväähän ne miehet vaan tarkoittaa,että nainen alkaisi katsomaan mitä mättöä laittaa suuhunsa =)

Varsinkin sillon kun ne ryypää ja lyö raskaanaolevia mahaan. Hyvää ne sillon tarkoittaa. Tai kännissä vahingossa satuttaa lapsiaan. Tosi hyviä isiä ne sillonkin on.

Mutta eihän siitä ollutkaan kyse, ettei saisi olla mitään mieltä toisen ulkonäöstä tai lihomisesta. Vaan siitä, että ukko esittää uhkavaatimuksen "laihdu tai otan eron", eikä ap:n mielestä nainen saisi ottaa eroa kuitenkaan... [/quote]

Ahaa, okei. En lukenut tästä ketjusta ku ap:n kirjoituksen ja alun eka sivusta, enkä mitään muuta ketjua, missä ilmeisesti on ollut samasta asiasta...?
Tuollainen mainitsemasi tilanne kaiken kaikkiaan vaikuttaa eriskummalliselta....

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

Varsinkin sillon kun ne ryypää ja lyö raskaanaolevia mahaan. Hyvää ne sillon tarkoittaa. Tai kännissä vahingossa satuttaa lapsiaan. Tosi hyviä isiä ne sillonkin on.

Ei tässä nyt hyvästä isästä ollut kyse :laugh:

Siis miksei nainen saisi heittää miestä pihalle uhkavaatimuksen takia jos miehenkin on ok heittää nainen pihalle kilojen takia? :D Eihän kukaan pakota suhteessa pysymään, omille teilleen vaan jos ei kerran yhteisymmärrystä löydy. Taitaa joitain miestensä nyrkkeilysäkkinä ja/tai kynnysmattona toimivia reppana-naisia harmittaa kun toiset ei ota ihan kaikkea vastaan mieheltäänkään... :D

Itse olen ainakin toistaiseksi hoikka, mutta mielummin olisin läski sinkku kuin yhdessä ukon kanssa joka heittää ultimatumin pöytään kun ei ulkonäkö miellytä. Löytäähän noita aina uusia, en paljoa jäisi kaipaamaan...

ap?

Jaa että mä olen sun mielestäsi reppana?
Anna kuule sitten olla,jos sä et kestä sitä että ehkä jonain päivänä sinäkin syystä tai toisesta lihot,eikä sun kumppanisi voi sitä sietää :whistle:

Hehee :D. Tätä minä aina jaksan hämmästellä ja nauraa näissä ketjuissa, että kun puhutaan jostain asiasta, niin vedetään samaan ketjuun ja nippuun sitten kaikki maailman uhkakuvat ja murheet... Eiks nyt ollu kyse laihuudesta/lihavuudesta ja siihen reagoimisesta oli se sitten miten typerää tai hyvää tarkoittavaa tahansa.... MIten ihmeessä siihen liittyy raskaana olevan tai lapsien kännissä hakkaaminen. Ihan pöhköööööööö :D

Mutta eihän siitä ollutkaan kyse, ettei saisi olla mitään mieltä toisen ulkonäöstä tai lihomisesta. Vaan siitä, että ukko esittää uhkavaatimuksen "laihdu tai otan eron", eikä ap:n mielestä nainen saisi ottaa eroa kuitenkaan...

Ahaa, okei. En lukenut tästä ketjusta ku ap:n kirjoituksen ja alun eka sivusta, enkä mitään muuta ketjua, missä ilmeisesti on ollut samasta asiasta...?
Tuollainen mainitsemasi tilanne kaiken kaikkiaan vaikuttaa eriskummalliselta....[/quote]

En mä ole noin missään sanonut :D
Vaan,että näköjään suurin osa palstamammoista ei kestä arvostelua painostaan,varsinkin kun se tulee omalta hanipupulta :xmas:

Hehee :D. Tätä minä aina jaksan hämmästellä ja nauraa näissä ketjuissa, että kun puhutaan jostain asiasta, niin vedetään samaan ketjuun ja nippuun sitten kaikki maailman uhkakuvat ja murheet... Eiks nyt ollu kyse laihuudesta/lihavuudesta ja siihen reagoimisesta oli se sitten miten typerää tai hyvää tarkoittavaa tahansa.... MIten ihmeessä siihen liittyy raskaana olevan tai lapsien kännissä hakkaaminen. Ihan pöhköööööööö :D

Mitä helvettiä sä oikein sönkkäät? :|

Mutta juu,mun asiat vedetään aina näihin ketjuihin,kato mä en saisi sanoa mihinkään mitään kun mies on mikä on :whistle:

Tuollainen mainitsemasi tilanne kaiken kaikkiaan vaikuttaa eriskummalliselta....

Vaan,että näköjään suurin osa palstamammoista ei kestä arvostelua painostaan,varsinkin kun se tulee omalta hanipupulta :xmas: [/quote]

Mikähän sut sais tajumaan ettei se asia ihan noin ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ëi siinä ollu pelkästään kyse siitä ett mies sanonu et muija pitää laihduttaa. Vaan siitä että äijä lähtee jos ei muija laihduta. Suunnattoman törkeetä!

Kyllä tästäki kämpästä tollanen äijä pihalle lentäs ja aika äkäseen.. :kieh:

että heittäisin ukon pihalle ja sen jälkeen laihduttaisin ja takaisin EN ottaisi!
Ja juu, niin on minullakin kertynyt ylimääräistä ja ajatelkoot mies siitä mitä tahansa niin ääneen ei ala asiasta vinkumaan saati kiristämään!
Onneksi en ole nainut imbesilliä vaan ihmisen joka osaa ottaa asiat asioina.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

Vaan,että näköjään suurin osa palstamammoista ei kestä arvostelua painostaan,varsinkin kun se tulee omalta hanipupulta :xmas:

Mikähän sut sais tajumaan ettei se asia ihan noin ollut?[/quote]

Sä näköjään kestät ja ehkä sun mies vaan pitää muodokkaammista naisista,se on eri asia :D :flower:

Itse asiassa jos olisit lukenut ilman noita ennakkoluulojasi tätä ketjua, niin valtaosa sanoo että painosta sanominen/huomauttaminen on ihan ok, toisin kuin erouhkauksen pöytään iskeminen :D

Ja kyllähän sun aloituksen sävy oli, että mitättömästä syystä nainen on laittamassa ukkoaan pihalle, jos uhkavaatimuksen takia niin tekee, mutta miehen on ihan ok uhata erolla jos nainen ei lahdu.

Yhteistyössä