Ai että ukko pihalle jos se sanoo että muijan pitää laihduttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja saa:
Mä myös sanoin aiemmin ketjussa että se erolla uhkailu on väärin,asia olisi pitänyt esittää toisin.
Sanoin myös että se kyseinen ukkeli tuskin olisi tyytyväinen vaikka nainen laihtuiskin 10kg.
Ja että monien miehet ei uskalla sanoa vaimoilleen mitään painosta,edes nätisti vaikka haluaisivat niin sanoa

Ja kuitenkin teit aloituksen jossa ihmettelet miksi niin moni nainen olisi laittanut miehen pihalle moisen erolla uhkailun takia?

Mutta jos vaikka joku miehestä on ennenkin vihjaillut moneen otteeseen asiasta ja nainen ei ole sitä aiemmin kuunnellut mitä miehellä on mielessä?

Edelleen, mun mielestä on ihan sama vaikka mies olisi joutunut asiasta sanomaan 1000 kertaa. Uhkavaatimuksia ei esitetä tasapainoisessa parisuhteessa. On oltava joku muu keino ja jos mun mies ei muuta keksisi kun uhkailu/kiristäminen, saisi lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä myös sanoin aiemmin ketjussa että se erolla uhkailu on väärin,asia olisi pitänyt esittää toisin.
Sanoin myös että se kyseinen ukkeli tuskin olisi tyytyväinen vaikka nainen laihtuiskin 10kg.
Ja että monien miehet ei uskalla sanoa vaimoilleen mitään painosta,edes nätisti vaikka haluaisivat niin sanoa

Ja kuitenkin teit aloituksen jossa ihmettelet miksi niin moni nainen olisi laittanut miehen pihalle moisen erolla uhkailun takia?

Mutta jos vaikka joku miehestä on ennenkin vihjaillut moneen otteeseen asiasta ja nainen ei ole sitä aiemmin kuunnellut mitä miehellä on mielessä?

Niin mitä sitten?

Ei mitään,toki jokainen saa ottaa eron,oli syy mikä tahansa.
Eihän miehenkään tarvitse sietää läskiä akkaa..

Niin mitä ihmettelemistä siinäkään tapauksessa on jos nainen heittää miehen pihalle? Eikö se ole tuossa tilanteessa sama kumpi heittää pihalle?

Olin 30 kg ylipainoinen 2 v, ukko motkotti, sitten ajattelin et saatana nyt riitti, laihdutan, laihduin 8 kk 30 kg kuntoilun myötä, ruokavalion, jätin ukon. Se on viekin katkera kun jätin sen. Huuteli muutama vk sit baarissa kun olin uuden mieheni kanssa ystävä pariskunnan kanssa niin et siellä se entinen norsu seisoo, loppuillasta tuli sanoo et eikö voitais palata yhteen kun olet laihtunut nyt, näytät hyvältä, hoh hoh. Oma mies oli vähällä tempasta exää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin mitä sitten?

Ei mitään,toki jokainen saa ottaa eron,oli syy mikä tahansa.
Eihän miehenkään tarvitse sietää läskiä akkaa..

Ei tietenkään tarvi sietää kummankaan toistaan, mutta miten se sua niin jaksaa hämmästyttää että se olis just se nainen joka heittää sen miehen pihalle? :D

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
itsellesi suotuistasti. Siinä on ääneen vinkumaan saati kiristämään. En tiedä yhtään murretta jossa vinkuminen olisi tuumaamista, sanomista, kertomista.
Onneksi ei tarvitse moista murehtia, koska meillä osataan käyttäytyä toisiamme kohtaan ja kunnioittaa. Pinnalliset asiat ei meidän parisuhteessa ole niitä merkittävämpiä. Jos ne taas on, ne kannattaa vaikka ihan laittaa samalle viivalle kuin avioehdossa raha-asiatkin.
Olisi ollut aika vittumaista rintasyöpäni kourissa jos mies olisi päättänyt jättää mut sen takia, "kun mulla on enää 1tissi, sen 2 sijasta".

Miksiköhän vielä vastaan tai tästä väännän, taitaa olla tylsää... B) En lainannut itselleni suotuisasti vaan ihan suoraan lausettasi jättäen kaksi viimeistä sanaa pois. jos lause kuuluu "...ääneen vinkumaan SAATI kiristämään", sitä ei kai suomen kielessä voi ymmärtää, että molemmat -vinkuminen ja kiristäminen- automaattisesti tapahtuisivat molemmat.... ymmärrätkö sinä, mitä minä tarkoitan?????? Kyse ei tässä tapauksessa ole sisälukutaidosta vaan tulkinnasta.
Sitä paitsi, enhän minä väittänyt vinkumisen olevan mitään murretta.... mutta enhän minä tiedä, mitä vinkuminen sun mielestä on. Tai niin kuin sanoin, jos vaikka miehesi aina "vinkuisi"... :D (aivan totaalisaivartelua :D :D) Juu, nyt lopetan ja lähden tekemään jotain järkevämpää.

minusta juuri tuollainen naisen harrastama sovinismi on kaikkein raivostuttavampaa maailmassa. Miten ihmeessä luulet, että sellainen mies joka ei ole naisen ylipainosta huomauttanut on automaattisesti niin tossun alla ettei ole uskaltanut?!?
Eikö sun pienessä pinnallisessa mielessä käy edes ajatus, että tilanne voi olla (ja useimmiten onkin varmaan), että mies/puoliso koe asiaa huomauttamisen arvoiseksi?
En todellakaan ymmärrä aloituksen motiivia, mutta minusta tällaisista provokatiivisista viesteistä joilla ei ole muuta tarkoitusta kuin pahoittaa mieliä saisi saada bannia.

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
minusta juuri tuollainen naisen harrastama sovinismi on kaikkein raivostuttavampaa maailmassa. Miten ihmeessä luulet, että sellainen mies joka ei ole naisen ylipainosta huomauttanut on automaattisesti niin tossun alla ettei ole uskaltanut?!?
Eikö sun pienessä pinnallisessa mielessä käy edes ajatus, että tilanne voi olla (ja useimmiten onkin varmaan), että mies/puoliso koe asiaa huomauttamisen arvoiseksi?
En todellakaan ymmärrä aloituksen motiivia, mutta minusta tällaisista provokatiivisista viesteistä joilla ei ole muuta tarkoitusta kuin pahoittaa mieliä saisi saada bannia.

No tämä henkilöhän on itse täysin miehen tossun alla, nyrkin ja hellan välissä niin sanotusti. Kestää hakkaavaa juoppoa. Ehkä minuakin harmittaisi siinä tilanteessa että jotkut naiset uskaltavat elää omaa elämäänsä ja pistää miehen pellolle jos tuntuu ettei suhteessa ole mitään jatkamisen arvoista.

Meillä kyllä voidaan keskustella mistä vain, jopa siitä painosta, mutta kumpikin arvostaa toisiaan ja yritetään olla satuttamatta toista. Jos mies ei arvostaisi suhdetta sen vertaa, että uhkailisi erolla ulkonäöllisistä syistä johtuen, niin saisi lähteä, tai lähtisin itse. Ei kai siinä vaiheessa kannata jatkaakaan jos tuntuu että 10 kiloa mitätöi kaiken muun mitä suhteessa on ja kaiken rakkauden. Silloin kai olisi parempi miehelle etsiä hoikka nainen ja minulle etsiä mies joka arvostaa ja rakastaa minua sellaisena kuin olen. :) (Ja ei, en ole läski puolustelemassa kilojani, vaan hoikka nainen, tosin kaukana täydellisestä)

Yhteistyössä