[QUOTE="...";27440096]Ei mielestäni. Kuten sanoin, en ole oikeassa elämässä aikaisemmin tällaisiin naisiin juuri törmännyt kun ihan satunnaisesti. Omat kaverini ja tuttavani ja työkaverini eivät ONNEKSI ole tuollaisia, vaan kuten sanoin, älykkäitä, mukavia ja ystävällisiä ihmisiä. Heidän seurassaan on ihan hyvä olla nainen ja voi vain olla kiitollinen, että on jaksanut opiskella ja hakeutua töihin, joissa tapaa näitä normaaleja, miellyttäviä naisia, ei niitä vittumaisia ämmiä, joita ilmeisesti näillä naisvaltaisilla aloilla pyörii.[/QUOTE] onneksi ei omaan tuttavapiiriinikään kuulu moisia *puistatus*, ja itsekin olen kaukana moisesta * helpotuksen huokaus*