W
Wieruus
Vieras
Voishan noista 5e näköjään saada, koko satsista.Toi toinen linkki, joka ei nyt tullut linkkinä sisältää kuvat ja nimet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voishan noista 5e näköjään saada, koko satsista.Toi toinen linkki, joka ei nyt tullut linkkinä sisältää kuvat ja nimet.
Joo. En minäkään vois kuvitella jostain mukista tappelevani tai maksavani tommoista summaa.
TexWiller- kokoelman täydennys on sit ihan eri asia.
Meillä on kesäpaikan vintillä pahvilaatikollinen TexWillereitä, aletaanko hieroa kauppoja? Vai tuutko repimään ne mun kädestä?![]()
Haloo, nämä on kaikki provoja!
Ihme että ihmiset jaksaa uskoa näihin
Onko sillä juurikaan väliä onko asiat palstalla totta vai ei?
En mä ainakaan jätä huomioimatta hauskoja aloituksia/ketjuja, vaikka ne vaikuttaisivatkin keksityiltä.
Sitähän mä tuolla eka sivulla kirjoitin, että näille on hauska nauraa ja luulisin, että aika samalla mielellä ovat muutkin (=viihdettä).
Mulla puuttuu vielä kymmenkunta, valitettavasti sieltä alupäästä. Ei tee mieli maksaa paria hunttia per lehti.
Jos ei hajoa sitä ennen, muksut päätti ottaa niitä käyttöön kun ovat niin ihania.... No, lapset tykkää muumeista.Oli sulla wieruus muutama sellainen muki siinä joita ei kaupasta enää saaPidä jemmassa ja myy sit joskus sadan vuoden päästä
Esim se missä oli koko perhe, kelta/punainen![]()
Jos ei hajoa sitä ennen, muksut päätti ottaa niitä käyttöön kun ovat niin ihania.... No, lapset tykkää muumeista.
![]()
Mutta se on vain muki. Ei kultaa tai timantteja. Käyttötavaraksi tehty esine.35-50e maksaa tuo punakeltainen
Et aika kalliista kupista teillä lapset juo, hah
ja juu, käytössä ne kaikki meilläkin on![]()
Mutta se on vain muki. Ei kultaa tai timantteja. Käyttötavaraksi tehty esine.