Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itseltäni löytyy joitakin, kun äiti on tilannut lehtiä joissa niitä tuli 4 tai 6kpl aikoinann kylkiäisinä ja antoi ne sitten tottakai meille. Ovat jotain vanhempia ja jossakin kaapin perukoilla. Parista työpaikasta olen saanut lähtiäislahjaksi mukin.
Muuten en niitä ole haalinut.
Itseltäni löytyy joitakin, kun äiti on tilannut lehtiä joissa niitä tuli 4 tai 6kpl aikoinann kylkiäisinä ja antoi ne sitten tottakai meille. Ovat jotain vanhempia ja jossakin kaapin perukoilla. Parista työpaikasta olen saanut lähtiäislahjaksi mukin.
Muuten en niitä ole haalinut.
Just kuule aloin miettimään että pitääkö tässä alkaa kaivella niitä esiin ja kysellä onko niillä mitään arvoa. Tosin ne on tarrattomia kun olen pessyt ne koneessa ja poistanut tarrat.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29430867:Siellä kaapin perukoillahan voi olla pieni omaisuus.![]()
Just kuule aloin miettimään että pitääkö tässä alkaa kaivella niitä esiin ja kysellä onko niillä mitään arvoa. Tosin ne on tarrattomia kun olen pessyt ne koneessa ja poistanut tarrat.
![]()
Uskaltako niitä edes kaivaa esiin, joku hullu mamma tulee ja vie jos stalkkaa osotteen tietoonsa.Siellä voi olla vaikka tuhansia euroja
![]()
meilläkin on muutama muki lahjaksi saatuina. Itse en osta enkä vois kuvitellakaan tappelevani jostain mukista. Kyllä noi käytössä on kuitenkin.
Uskaltako niitä edes kaivaa esiin, joku hullu mamma tulee ja vie jos stalkkaa osotteen tietoonsa.
![]()
Tiedä vaikka jos ottaski. Tuskin lehtitilauksissa tulee mitään arvokkaita, joten ihan tusinaa ovat.Ota niistä kuva, niin me mukihullut voidaan kertoa et onko sulla siellä aarteita vai jotain tusinakamaa![]()
Uskaltako niitä edes kaivaa esiin, joku hullu mamma tulee ja vie jos stalkkaa osotteen tietoonsa.
![]()
Ajatella ja muutamalla hullulla mukilla.Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29430889:Aattele millaisia sydämentykytyksiä aiheutat...
Tiedä vaikka jos ottaski. Tuskin lehtitilauksissa tulee mitään arvokkaita, joten ihan tusinaa ovat.
Voi jestas sentään :O Onneksi on muut kiinnostuksen aiheet kuin muumimukit...
Mut joku voi niistä ajatella samalla tavallaEt ihan hullua..
Toki mutta mun ei tartte tapella siitä![]()
Toki mutta mun ei tartte tapella siitä![]()
Mut joku voi niistä ajatella samalla tavallaEt ihan hullua..
Siellä voi olla vaikka tuhansia euroja
![]()
Joo. En minäkään vois kuvitella jostain mukista tappelevani tai maksavani tommoista summaa.
TexWiller- kokoelman täydennys on sit ihan eri asia.