Palstalaiset joiden päähän haluaisit takoa vähän järkeä? Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keyla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silmätikuksi joutuvat vain huomiohuorat jotka hilluvat täällä omilla naamoillaan.

Mää varaan silmätikun paikan!!!!!

Olen saletisti huomiohuora, ja näkisitpä miten hillun :D

Ainiin toi vaatimus omasta naamasta, täytetty: löytyy molemmista ruuduista:D

Viimeksi muokattu:
Mielestäni oli sulta tosi omituista käytöstä vetää keskustelu munhun, kun puhuin yleisellä tasolla keskustelupalstoilla tapahtuvasta kiusaamisesta ja siitä, että palsta on todellakin avoin kaikille. Myös niille, joilla ei ole todellakaan asiat kunnossa. Siitä on aika lapsellista tehdä oletus, että syyttäisin mielenterveysongelmaiseksi kaikkia niitä, jotka ovat kanssani eri mieltä tai eivät minusta pidä. Se, että on eri mieltä asioista tai ettei pidä jostain ihmisestä, ei liity vielä millään tavalla mihinkään kiusaamiseen. Taidat puhua kanssani aivan eri asiasta. Elämä palstalla ei ole ihan sama asia kuin elämä netin ulkopuolella. Jos olisi niin maailma olisi aika paljon vielä karmeampi paikka.

Ehkä mä sitten käsitin väärin, mutta näin mä viestisi ymmärsin koska sua oltiin aijemmin tunkemassa hoitoon koska pidät hiuksistasi (mikä siis oli aivan älytön kommentti), ja olit sitten kirjottanut sen lainaamani kommentin.
Luulin, että asioilla oli yhteys toisiinsa.
Mun mielestä siinä ei ole mitään lapsellista, ilkeä mä en ole ollut sulle, enkä muillekkaan. Vaan nimenomaan keskustelin, olin jotain mieltä asiasta, ja sinä olet kutsunut mua nyt aika monella epäedullisella kuvauksella.
Onko mua nyt palstakiusattu..? Sitäkö se on..?:D

Mulle elämä palstalla ja elämä sen ulkopuolella ovat samaa, ne on mun elämää molemmat. Siksi pyrinkin olemaan helposti tunnistettavissa ja vaikkapa fb'stä löydettävissä. Käyttäydyn niin täällä, kun missä tahansa muuallakin.
Usein toivonkin, että muutkin niin toimisivat, jotta täällä olisi hiukan parempi ilmapiiri.
Mutta, valintani olen tehnyt tiedostaen palstan tyylin, ja sen kanssa elän.
(huom, puhun nyt itsestäni tuossa viimesessä kappaleessa, en sinusta enkä kenestäkään muusta.)

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27255066:
siinä tikkua silmään.
:stick::stick::stick::stick::stick::stick::stick::stick::stick::stick:

*saa ihan HIMMEET kiksit*

• Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27255065:
Ei hitto Lispetti:laugh:

Ei toi sulle ollu mutta haluutko nähä mun tissit :D

Ei toi sulle ollu mutta haluutko nähä mun tissit :D
Mä bongasin sut kaupungilla tässä kerran:)
huge_boobs_vivica_fox.jpg

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27255185:
No ainahan sitä yhdet tissit nähdä tahtoo!:D
Muoks. Tiesin et se oli Nenjalle, mutta sä oot huvittava tyyppi!

Nooh saat tissivakokuvan ja naama meikkaamattomana:D Siellon profiilissa.

• Tykkää
Reactions: Äksymaija
Jaa. En mä jaksa edes yrittää itse. Mutta muutaman maahanmuuttovastaisen henkilön voisin luovuttaa johonkin mankeliin....kyllä siihen mankeliin mahtuis vallan pari tietyn puolueen vastaista linkittäjääkin.

No sitä en sentään ole, vaikka vitsiä siitä väännänkin:)

[QUOTE="Vieras";27255444]Etenkin ne, joille ollaan kateellisia.[/QUOTE]

Nääh, voinpahan vapaasti nyt olla oma itsensä ilman että joku tulee kitisee:D Kaikkia ei voi miellyttää ja mun mielestä se on ihan ok:)

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27254896:
Kirjotin tähän pitkän vastauksen, mutta huomasin pari virhettä ja aloin korjailemaan, onnistuin samalla vetäsemään koko viestin ihan sekasin.
Joten antaapi olla, sorruit juuri siihen mihun sun oletinkin sortuvan. Tunget sanoja mun näppikselle, oletat ja vänkäät just sitä mitä siun oma pää suoltaa.
Joten kivoja kypsymisiä ja mustavalkosia hetkiä sulle!

Tajuatko edes, että sinä se tässä aloit tunkemaan sanoja tytsin näppikselle. Käsitit hänen viestinsä aivan väärin, kun kuvittelit jostain oudosta syystä, että tytsi olisi sitä mieltä, että eri mieltä tytsin kanssa olevat ovat tytsistä mielisairaita.

Jokseenkin huvittavaa, että ripität nyt tässä tytsiä, vaikka itse ymmärsit aivan väärin. :D

Yhteistyössä