Palstalaiset joiden päähän haluaisit takoa vähän järkeä? Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keyla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin olen pääsyt mukaan...olen jopa yhden päivän taas pitkästä aikaa kirjoitellut! Voi harmi just kun olisi ollut kivaa niin minun alistettu mies, minä ja meidän traumatisoituneet lapset joutuvat lähtemään kreikkaan pariksi viikoksi lomalle. Mutta pitäkää toki hauskaa kun teillä useammalla on realiteetit niiiiin kohdallaan:cool:

Kaikille jotka eivät osaa kieliopin alkeita(kaan). Ärsyttävää lukea tekstiä jota ei ole jäsennelty.

Kaikille kukkahattutädeille.

Kaikille jotka sanovat "minä tai mieheni emme koskaan...".

Kaikille jotka vetävät tästäkin herneet...

• Tykkää
Reactions: nuusa
[QUOTE="Zzz";27249497]Mummeliisa pn yksi palstan mustavalkoisimmista ja ehdottomimmista ihmisistä. Jos joku on eri mieltä hänen kanssaan, alkaa heti ankara vittuilu, joka on heikosti peitelty säälin ja huolehtimisen verhoon.[/QUOTE]

Ei hän ole mustavalkoinen, herkkä puolustautumaan kylläkin. Onko oikein jos sanoo että hänellä on korkea terävyys koiratermein?

Mulle saa takoa järkee, mut ei järeillä aseilla...vaikka ilmapallolla tai pehmonallella. Tulee pää niin helposti kipeäksi. Mitäs hauskaa tässä palstassa ois jos täällä alkas olla asiallisia, järkeviä, fiksuja keskusteluja?

Hei ap,

Suosittelen kerämään siitä järke itselle. Aivan typerä ihminen pakko olla jos jaksa seurata muita palstalaisia ja pidä sen jäljeen itseä täys järkisenä vaikka elämää palstan ulkopuolella on näköjään puutu täysin....

No kerropas, että mitäs muuta tällä palstalla tehdään, jos keskusteluja ei saa seurata?

Sinun elämäsi tuntuu olevan palstalla alituiseen.

Lunatic ja Lilli Lisänimetön. Molemmille opit, miten punavihreys kurjistaa normikansalaisen asemaa. Niin ja mamut, ryöstävät, raiskaavat ja loisivat muiden rahoilla. Siksi Tigerin ammuskelijan tietojakaan ei kerrottu.

Harmaille, jotka lainaavat tekstiä ja aloittavat vastauksen otsikolla.
Muutama musta voisi mennä opiskelemaan oikeinkirjoitusta...
Lähinnä ne on kyllä harmaita, jotka saavat aikaan takomisfiiliksen perusnegatiivisilla vastauksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja järkevä;27250519:
Lunatic ja Lilli Lisänimetön. Molemmille opit, miten punavihreys kurjistaa normikansalaisen asemaa. Niin ja mamut, ryöstävät, raiskaavat ja loisivat muiden rahoilla. Siksi Tigerin ammuskelijan tietojakaan ei kerrottu.

:laugh: sun jytkykeppi se töpöttäis äärimmillään jos ampuja olis mamu.

Alkuperäinen kirjoittaja järkevä;27250519:

Jotain outoa Tigerin ampumisjutussa on, eli miten ampuja on voinut päästä pakoon vartioidusta tilasta ja miksi uutisointi on keskittynyt liivijengeihin. Kenties asiann tulee aikanaan selvyys.

[QUOTE="vieras";27250707]Jotain outoa Tigerin ampumisjutussa on, eli miten ampuja on voinut päästä pakoon vartioidusta tilasta ja miksi uutisointi on keskittynyt liivijengeihin. Kenties asiann tulee aikanaan selvyys.[/QUOTE]

Nykyään täytyy osata lukea rivien välistä. Koska tekijää ei mainittu syntyperäiseksi suomalaiseksi, kyseessä on mamu. Tätä tukee se, ettei kuvaa ole julkaistu vaikka paikka on täynnä turvakameoita. Lisäksi hesari yrittää viedä keskustelua sivuraiteille puhumalla pokeista.

Ihmisten mielenterveys myös. Ainakin veikkaisin, että ne aukovat keskimäärin enemmän päätään muille, joilla on itsellään asiat huonosti/ongelmia mielenterveyspuolella.
Oma asenne kuntoon jos susta tuntuu että täällä kiusataan.
Ei kannata tuntea mielipahaa kun sulle auotaan päätä, itse tiedät miten asiat on
ja kuka oot. Ihmiset on laumasieluja, mitä tyhmä edeltä niin sitä tyhmemmät
perässä, eikä se vaadi sen kummempia mielenterveydellisiä ongelmia.
Jutut on 12v tasolla useinkin, haittaakse?

• Tykkää
Reactions: päätön
Nykyään täytyy osata lukea rivien välistä. Koska tekijää ei mainittu syntyperäiseksi suomalaiseksi, kyseessä on mamu. Tätä tukee se, ettei kuvaa ole julkaistu vaikka paikka on täynnä turvakameoita. Lisäksi hesari yrittää viedä keskustelua sivuraiteille puhumalla pokeista.

Mamu tai manne minullekin tulee mieleen, kun ei tosiaan missään ole mainittu tekijän puhuneen suomea tai
väitetty tekijää suomalaiseksi.

Ihmisten mielenterveys myös. Ainakin veikkaisin, että ne aukovat keskimäärin enemmän päätään muille, joilla on itsellään asiat huonosti/ongelmia mielenterveyspuolella.

Mun mielestä on aika 'raju syytös' epäillä ihmisten mielenterveyttä, jos he eivät allekirjoita sun mielipiteitä. Tai jos he eivät pidä sinusta, niillä on asiat huonosti..?
Öh..?
Palstakiusaamisen vaikuttaa TODELLAKIN se, mitä tänne itsestään antaa. Sitä voi vähän tarkastella, onko oikeasti tarvetta jakaa täällä ihan kaikkea.
Ja kun keskustelupalstalla ollaan, on tarkoitus keskustella. Ei suinkaan jankata omaa mielipidettä mustavalkoisesti, kykenemättä näkemään vastapuolen kantaa. Toisinaan se vastapuoli on tosiaan se, kenellä on enemmän sitä tietotaitoa.
Ei voida olettaa, että kukaan tulee vastaan, jos itse ei sitä koskaan tee. Leimautuu aika äkkiä hyvinkin mustavalkoiseksi ja suppeakatseiseksi palstailijaksi jos ei ole kykyä avartaa omaa näkemystään, ja tästä syystä harvempi kykenee avartamaan tälläisen palstailijan mielipiteen kautta omaansakkaan. Mielipiteen arvo tavallaan laskee.
Kiusaamiseen keskustelupalstalla vaikuttaa myös se, kuinka itse kohtelee muita.

Itse sinänsä hieman negatiivisesti suhtaudun näihin kiusaamisväitöksiin, kun itse voi niihin vaikuttaa ja myös kouluttaa itsensä olemaan välittämättä suurimmasta osasta asioista mitä tulee netissä vastaan, toki tunneihmisellä on tässä kova koulu ja jotkut ei koskaan opi / halua oppia, mikä sekään ei ole väärin, pitäisi vaan sitten jossain vaiheessa ymmärtää antaa asioiden olla jos törmää jatkuvasti vastoinkäymisiin sosiaalisessa mielessä.

Helppohan näitä asioita on sinänsä miettiä ääneen, toinen asiahan on sitten se omien neuvojen noudattaminen, pääasia että tiedostaa erilaisia kantoja ja ymmärtää myös omia virheitään, vaikka niitä toistaisikin. Aina huonommassa tilassa on se henkilö joka ei tajua tekevänsä tyhmiä kommentteja / asennoituvansa hölmösti.

Harmaan sävyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27250979:
Mun mielestä on aika 'raju syytös' epäillä ihmisten mielenterveyttä, jos he eivät allekirjoita sun mielipiteitä. Tai jos he eivät pidä sinusta, niillä on asiat huonosti..?
Öh..?
Palstakiusaamisen vaikuttaa TODELLAKIN se, mitä tänne itsestään antaa. Sitä voi vähän tarkastella, onko oikeasti tarvetta jakaa täällä ihan kaikkea.
Ja kun keskustelupalstalla ollaan, on tarkoitus keskustella. Ei suinkaan jankata omaa mielipidettä mustavalkoisesti, kykenemättä näkemään vastapuolen kantaa. Toisinaan se vastapuoli on tosiaan se, kenellä on enemmän sitä tietotaitoa.
Ei voida olettaa, että kukaan tulee vastaan, jos itse ei sitä koskaan tee. Leimautuu aika äkkiä hyvinkin mustavalkoiseksi ja suppeakatseiseksi palstailijaksi jos ei ole kykyä avartaa omaa näkemystään, ja tästä syystä harvempi kykenee avartamaan tälläisen palstailijan mielipiteen kautta omaansakkaan. Mielipiteen arvo tavallaan laskee.
Kiusaamiseen keskustelupalstalla vaikuttaa myös se, kuinka itse kohtelee muita.

Jees, juuri näin.. Kuin omaa tekstiä lukis :)

Yhteistyössä