Palstalaiset joiden päähän haluaisit takoa vähän järkeä? Miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keyla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27248999]Mä voin selittää sun puolesta, katotaan osuuko mielipiteet yhteen. :D

tytsi: se on VAAN SEKSIÄ, ei mitään ylimaailmaisen jumalaista ja arvokasta ruusunlehdillä rakastelua. Nussimista, panemista, hikeä ja pallien läiskintää. Kenenkään jalkoväli ei ole niin ihmeellinen että pitää kolmekymppiseks pantata ja odottaa prinssi urheaa.
venakko: LOPeTA SE HALVATUN HÄSÄÄMINEN ja ole vaihteeks lasten kanssa!
Kenguru: emt, mitäänsanomaton. Keksi edes joku hyvä provo mistä sut muistais
Booty: Huomiohuoraus on noloa.
Mummeliisa: Jumalattoman ärsyttävä ja näsäviisas, ja kaikki keillä on järkeä päässä näkee kyllä sen piilovittuilun. Luulee olevansa aina oikeassa.
Pikkukaupunkilainen: Outo hyypiö. Ei vaikuta kovin miehiseltä. Kasvata pallit!
VRS: Sunkaan jalkoväli ei ole niin ihmeellinen paikka. Mt-ongelmainen huomiohuora joka kuvittelee saavansa elämäänsä sisältöä jos antaa ukkonsa panna kaikkea mikä liikkuu.[/QUOTE]

Olet outo. :D Seksi taitaa olla sun mielestä elämää hallitseva asia, jos sitä pitää harrastaa vaikka väkisin, sellaisen kanssa, joka ei viehätä? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27249101:
mulle saa takoa niin paljon järkeä ku vaan irtoaa..olis vähän tarvetta sellaiselle..

kuunteletko? Hei minä kaikki tievälle vieraalle voitte kertoa miltä tuntuu kun tiedän kaiken? Eikö vituta? Nyt sana vapaa ja kaikki mitä ärsyttää. Paitsi otan ihteeni kun nään että olen OIKEASTI tuollainen.

[QUOTE="vieras";27249175]Sorry, mut sitten oot frigidi jos tohon ikään mennessä ei oo kukaan viehättänyt.[/QUOTE]

Älä sano, jos oikea sattuu kohdalle. Ei olisi ensimmäinen joka löytää seksin ilot myöhemmällä iällä.

• Tykkää
Reactions: WhiteSnow
[QUOTE="vieras";27249175]Sorry, mut sitten oot frigidi jos tohon ikään mennessä ei oo kukaan viehättänyt.[/QUOTE]

Voi sitä raukkaa, joka tuon riippakivekseen erehtyy ottamaan... :(

Tai sitten harvoin ihastuva? En mä ole kuin kaksi kertaa elämässäni tosissani ihastunut. Kummassakaan tilanteessa ei ollut mahdollisuutta seurusteluun. Sitäpaitsi, mitä sitten vaikka olisinkin frigidi tai vaikka nunna? :D Pakkoko kaikkien on elää, kuten sinä? ;)

Miten jonkun toisen neitsyys tai panohistoria voi oikeesti kiinnostaa jotakuta näin paljon?
Onko se sulta pois, ootko ihastunut Tytsiin ja haluaisit päästä sen petiin helposti? Jos et, niin kerro miksi olet niin kiinnostunut?

• Tykkää
Reactions: tytsi-89 ja Data
[QUOTE="vieras";27248999]Mä voin selittää sun puolesta, katotaan osuuko mielipiteet yhteen. :D

tytsi: se on VAAN SEKSIÄ, ei mitään ylimaailmaisen jumalaista ja arvokasta ruusunlehdillä rakastelua. Nussimista, panemista, hikeä ja pallien läiskintää. Kenenkään jalkoväli ei ole niin ihmeellinen että pitää kolmekymppiseks pantata ja odottaa prinssi urheaa.
venakko: LOPeTA SE HALVATUN HÄSÄÄMINEN ja ole vaihteeks lasten kanssa!
Kenguru: emt, mitäänsanomaton. Keksi edes joku hyvä provo mistä sut muistais
Booty: Huomiohuoraus on noloa.
Mummeliisa: Jumalattoman ärsyttävä ja näsäviisas, ja kaikki keillä on järkeä päässä näkee kyllä sen piilovittuilun. Luulee olevansa aina oikeassa.
Pikkukaupunkilainen: Outo hyypiö. Ei vaikuta kovin miehiseltä. Kasvata pallit!
VRS: Sunkaan jalkoväli ei ole niin ihmeellinen paikka. Mt-ongelmainen huomiohuora joka kuvittelee saavansa elämäänsä sisältöä jos antaa ukkonsa panna kaikkea mikä liikkuu.[/QUOTE]

Joltiseltaankin tähän suuntaan. nina TT puuttu.

No lähes kaikille, äkkiseltään tulee mieleen Tytsi ja Mummeliisa. Haluisin heidät saada tajuaamaan että kaikki ei aina ole niin mustavalkoista, kaikki ei toimi kaikilla/kaikessa jne.

[QUOTE="Vieras";27249356]No lähes kaikille, äkkiseltään tulee mieleen Tytsi ja Mummeliisa. Haluisin heidät saada tajuaamaan että kaikki ei aina ole niin mustavalkoista, kaikki ei toimi kaikilla/kaikessa jne.[/QUOTE]

Mummeliisa on kaukana mustavalkoisesta.

Yhteistyössä