Tottakai tarjoillaanAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:....koska tää naurattaa....liikaa lonkkua...........
mulle ei sitte tarjoilla enää
http://www.youtube.com/watch?v=h_INSWXYKv0
Tottakai tarjoillaanAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:....koska tää naurattaa....liikaa lonkkua...........
toi ei lopu ikinä..... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tottakai tarjoillaanAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:....koska tää naurattaa....liikaa lonkkua...........
Sulle nyt voisi vilauttaa muutenkin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Tämä onkin sitten ainoa syy, miksi toivon betonin voittavan
Jes, tätä odotinkinAlkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
ja tuohan oli sitten lupaus!! livenä mieluiten.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sulle nyt voisi vilauttaa muutenkin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Tämä onkin sitten ainoa syy, miksi toivon betonin voittavan
Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
AutsAlkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
Toki toki. B)Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:ja tuohan oli sitten lupaus!! livenä mieluiten.
Mulle kanssa vilauttelua :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:ja tuohan oli sitten lupaus!! livenä mieluiten.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Sulle nyt voisi vilauttaa muutenkin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Tämä onkin sitten ainoa syy, miksi toivon betonin voittavan
Miksi ei saisi tuollaista kysyä? On jotenkin hienoa kehua juovansa paljon ja lapsen nähden? Ja sitten kun joku kysyy ystävällisesti niin naureskellaan ja kummastellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
mä ihmettelinkin et missä kaikki harmaat....
...EI TARTTE TULLA PROVOO!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Miksi ei saisi tuollaista kysyä? On jotenkin hienoa kehua juovansa paljon ja lapsen nähden? Ja sitten kun joku kysyy ystävällisesti niin naureskellaan ja kummastellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
Eli sulla menee siis varmaan 25-30 annosta viikossa?En halua pelotella, mutta tuo rasittaa oikeesti maksaasi. Miten lapsen hoitaminen humalassa sitten? tai krapula-aamuna?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:AutsAlkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
Poika on 2-v
Ja tissuttelen kyllä hänen nähden- mutta onneksi se ei vielä sitä ymmärrä :ashamed:
No jos eilen meni 17 kaljaa ja toissailtana olin baarireissulla- eli hyvin paljon
Sunnuntaina olin vesiselvä:xmas:
*odottelee, että maksa poksahtaa*
Miä kyllä vastasin ihan asiallisestiAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:Miksi ei saisi tuollaista kysyä? On jotenkin hienoa kehua juovansa paljon ja lapsen nähden? Ja sitten kun joku kysyy ystävällisesti niin naureskellaan ja kummastellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
Heti kun tännepäin satut. B)Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulle kanssa vilauttelua :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:...EI TARTTE TULLA PROVOO!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Miksi ei saisi tuollaista kysyä? On jotenkin hienoa kehua juovansa paljon ja lapsen nähden? Ja sitten kun joku kysyy ystävällisesti niin naureskellaan ja kummastellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
Ei kukaan provonnut vaan vain kysyi asiasta, josta samperi on puhunut.
Joo sinä vastasit, muut ei. Oletko hakenut apua?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä kyllä vastasin ihan asiallisestiAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:Miksi ei saisi tuollaista kysyä? On jotenkin hienoa kehua juovansa paljon ja lapsen nähden? Ja sitten kun joku kysyy ystävällisesti niin naureskellaan ja kummastellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
:wave:
Juu ja en miä ole itekkään tyytyväinen tähän touhuuni- jos se lohduttaa
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Jessus, tuli sitten tästäkin illasta ainakin melkein perhe-erimielisyys.
Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Eli sulla menee siis varmaan 25-30 annosta viikossa?En halua pelotella, mutta tuo rasittaa oikeesti maksaasi. Miten lapsen hoitaminen humalassa sitten? tai krapula-aamuna?
Noh? :/Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Jessus, tuli sitten tästäkin illasta ainakin melkein perhe-erimielisyys.
No mitä? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Jessus, tuli sitten tästäkin illasta ainakin melkein perhe-erimielisyys.
:'(Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:joo, joo....mut koht kuiteki aletaa heitteluu hiekkaaAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:Miksi ei saisi tuollaista kysyä? On jotenkin hienoa kehua juovansa paljon ja lapsen nähden? Ja sitten kun joku kysyy ystävällisesti niin naureskellaan ja kummastellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
...EI TARTTE TULLA PROVOO!!!!!
Ei kukaan provonnut vaan vain kysyi asiasta, josta samperi on puhunut.