Näin myös täälläAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mulla on juomaa, mutta ei seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:ai joko te kyllästyitte vai loppuko juoma?
Näin myös täälläAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mulla on juomaa, mutta ei seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:ai joko te kyllästyitte vai loppuko juoma?
No mitäs sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:Näin myös täälläAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mulla on juomaa, mutta ei seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:ai joko te kyllästyitte vai loppuko juoma?
Miii tuuuuu!!! Vai lasketaanko mesetyksetAlkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:Näin myös täälläAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mulla on juomaa, mutta ei seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:ai joko te kyllästyitte vai loppuko juoma?
Täällä mä katon euroviisuja ja samalla palstailen....Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:No mitäs sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:Näin myös täälläAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mulla on juomaa, mutta ei seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:ai joko te kyllästyitte vai loppuko juoma?
No kuule sama täällä. äsken äijä kävi hakemassa loput rahansa ja lähti takas baariin.Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:Täällä mä katon euroviisuja ja samalla palstailen....Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:No mitäs sulle kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni-67:Näin myös täälläAlkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Mulla on juomaa, mutta ei seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:ai joko te kyllästyitte vai loppuko juoma?