No tuo on kyl totta.Se on lähinnä omaa musiikkimakua,mut bändi itessään on kyllä niin vitsi mun mielestä..Alkuperäinen kirjoittaja Suunnistaja:Mutta mitä nyt noita esiintyjiä on kattellu, niin Teräsbetoni on ollu melkein paras!
EikäAlkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Katotaanko myö kaikki viisuja?
Ai sä et kato.. Hyvä! Sulta sitte voidaanki saada jotain muutaki puheenaihetta..vai missasinko mä nyt jonku sarkastisen kommentin.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:EikäAlkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Katotaanko myö kaikki viisuja?
Onneksi olkoon :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:mä sitte vaihan puheeaihetta viisuista sen verran,et hehkutan sitä,et myö ostettiin tänää vihkisormukset
Tänks. Sai vihdoinki tuo mies mut suostuteltua häähommeleihin..Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Onneksi olkoon :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:mä sitte vaihan puheeaihetta viisuista sen verran,et hehkutan sitä,et myö ostettiin tänää vihkisormukset
Mulla on juomaa, mutta ei seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:ai joko te kyllästyitte vai loppuko juoma?