Ja missäs sitä asuttiinAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Heti kun tännepäin satut. B)Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulle kanssa vilauttelua :attn:
Otan miehen kyllä mukaan
Ja missäs sitä asuttiinAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Heti kun tännepäin satut. B)Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulle kanssa vilauttelua :attn:
Kyllä käyn terapiassa kerran viikossaAlkuperäinen kirjoittaja Hei samperi:Joo sinä vastasit, muut ei. Oletko hakenut apua?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä kyllä vastasin ihan asiallisestiAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:Miksi ei saisi tuollaista kysyä? On jotenkin hienoa kehua juovansa paljon ja lapsen nähden? Ja sitten kun joku kysyy ystävällisesti niin naureskellaan ja kummastellaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juotko miten monta annosta viikossa alkoholia? Minkä ikäinen lapsesi on ja ethän vain juo hänen nähtensä En tätä pahalla kysy vaan huolesta.
mä ihmettelinkin et missä kaikki harmaat....
:wave:
Juu ja en miä ole itekkään tyytyväinen tähän touhuuni- jos se lohduttaa
Aina paranee.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja missäs sitä asuttiin
Otan miehen kyllä mukaan
Minäkin haluan eksyä.. mutta mies kyllä jää ehdottomasti kotia haluan tumpulan kokonaan vain itselleni, ilman häiriötekijöitä (l. miestä).Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja missäs sitä asuttiinAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Heti kun tännepäin satut. B)Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mulle kanssa vilauttelua :attn:
Otan miehen kyllä mukaan
Mitäh :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Jessus, tuli sitten tästäkin illasta ainakin melkein perhe-erimielisyys.
Kyllähän mä siellä vähintään kerran viikossa käyn mutta lähinnä päiväsaikaan ipanoiden kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Tumppis!! Milloin meinaat tampereelle?
Heitin yyveelläAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Aina paranee.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Ja missäs sitä asuttiin
Otan miehen kyllä mukaan
Vähän kaukana vaan taidan olla. :'(
KylläAlkuperäinen kirjoittaja Titinanii:Soppiiko joukkoon kirjavaan mukaan yks kotona tissutteleva mamma??? :saint:
Jeeee! Yritän kehitellä kesällä vapaata, jotta pääsen treelle.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Kyllähän mä siellä vähintään kerran viikossa käyn mutta lähinnä päiväsaikaan ipanoiden kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Tumppis!! Milloin meinaat tampereelle?
Mutta jos sä olet Treelle päin menossa niin ei mua sieltä pois pidä mikään. :heart:
:heart: Kiitos! *hakee neljännen sidun* :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:KylläAlkuperäinen kirjoittaja Titinanii:Soppiiko joukkoon kirjavaan mukaan yks kotona tissutteleva mamma??? :saint:
Juu, pahaan oloon juonAlkuperäinen kirjoittaja hei samperi:Juot siis pahaan oloosi? Mitä miehesi sanoo? Miten lapsen hoito on turvattu?
Niin mikä se teidän erimielisyys oli? (Minäkö utelias..) :/Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Minä olé4n täällä. =)
ja vielä täysissä ruumiin, sielun ja oikeinkirjoituksen voimissaAlkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Minä olé4n täällä. =)
Kenen, mitä. häh ,täh???Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Niin mikä se teidän erimielisyys oli? (Minäkö utelias..) :/Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Minä olé4n täällä. =)