Mä tuun :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Voinko minä käydä tupakalla? Poltan vain baarissa kun juon ja nyt juon kotona , niin voinko mennä? Saanko seuraa? :saint:
Kyllä, en minäkään vakinaisesti polta.Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Voinko minä käydä tupakalla? Poltan vain baarissa kun juon ja nyt juon kotona , niin voinko mennä? Saanko seuraa? :saint:
Minä kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Kyllä, en minäkään vakinaisesti polta.Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Voinko minä käydä tupakalla? Poltan vain baarissa kun juon ja nyt juon kotona , niin voinko mennä? Saanko seuraa? :saint:
Mennään. =)
Kiva pyörä teilläAlkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mies sen "teki", mutta on jo myyty eteenpäinAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Kiva pyörä teilläAlkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Minä kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Kyllä, en minäkään vakinaisesti polta.Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Voinko minä käydä tupakalla? Poltan vain baarissa kun juon ja nyt juon kotona , niin voinko mennä? Saanko seuraa? :saint:
Mennään. =)
En minä niin kännissä vielä oleAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Muiltakin kuvia :ashamed: ?
Ja miä RautayrtistäAlkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Minä kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Kyllä, en minäkään vakinaisesti polta.Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Voinko minä käydä tupakalla? Poltan vain baarissa kun juon ja nyt juon kotona , niin voinko mennä? Saanko seuraa? :saint:
Mennään. =)
Sehän oli ihan hyödyllinen käynti. Nypin orvokeista kuolleet kukat samalla
Täällä kans yks kännääjä!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Kukas liittyis seuraan......uskaltaako kukaan? :wave:
hopi hopi mul jo neljäs menos.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Ensimmäinen lonkero tyhjeni juuri. :wave:
Ei mun kyllä pitänyt ottaa yhtäkään mutta haen silti toisen.
Miä vissiin oon aina tarjoamassa tuota galleriani linkkiäAlkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:En minä niin kännissä vielä oleAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Muiltakin kuvia :ashamed: ?
Mukavaa kun liityit seuraanAlkuperäinen kirjoittaja Mariduk:Juon vaan kaksi, eli ei kännejä.. mutta vähän niinku hengessä mukana.
Ei tätä naamaa viitsi tässä pinossa esitellä. Iskee muuten porukalle laskuhumala ja päänsärky ennen aikojaan.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Muiltakin kuvia :ashamed: ?
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Ei tätä naamaa viitsi tässä pinossa esitellä. Iskee muuten porukalle laskuhumala ja päänsärky ennen aikojaan.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Muiltakin kuvia :ashamed: ?
Juuri noin!!Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Ei tätä naamaa viitsi tässä pinossa esitellä. Iskee muuten porukalle laskuhumala ja päänsärky ennen aikojaan.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Muiltakin kuvia :ashamed: ?
Älä höpise.
=)