Palstakännit tänään, miten ois?

karpalolonkero on hyvää :p monta sulla niitää on?
juu no kyllä varmaan nousee jos vuoteen eii oo juonu... anna mennä nii kattelaa sit kohta kuntoja :D
ja joo kaikki mukaan uhliin mun uutta työpaikkaa!
Kuus niitä oli, ja nyt on neljä. Luulisin :D Jännästi jo kuumottaa.. apua, mikä tää tunne on??

Saaks udella millasia töitä sait vai kerroitko jo? voi olla että män ohi
 
7thHeaven
vaimo on kaverillansa tolla pääkaupunkiseudulla ja kotiutuu josku s puolilta öin... perkele :D
on sulla mies, kuka hitto unohtaa kortsut nussimisviikonloopusta.. .siis mökkiviikonloppuna kotiin...
onks sulla 12 h työ päivät? :hug:
mitä sul 7t h heaven on lasis :p ?
Se on sellanen mies, jolle ilmeisesti riittää vähempikin :D

Juon jotain outoa rosé viiniä Spritella pehmennettynä..

Ja 10-12h työpäiviä teen nyt syksyyn asti, ennenkuin päätän jatkanko normaalisti työtä+päivystystä+koulua vai vaihdanko kaupunkia ja lähdenkö reissutyöhön Karibialle :D Yritän saada omalla vastuualueellani kaiken niin tiptop kuin mahdollista, se on hankalaa....
 
Se on sellanen mies, jolle ilmeisesti riittää vähempikin :D

Juon jotain outoa rosé viiniä Spritella pehmennettynä..

Ja 10-12h työpäiviä teen nyt syksyyn asti, ennenkuin päätän jatkanko normaalisti työtä+päivystystä+koulua vai vaihdanko kaupunkia ja lähdenkö reissutyöhön Karibialle :D Yritän saada omalla vastuualueellani kaiken niin tiptop kuin mahdollista, se on hankalaa....
reissutyöhön Karibialle? mitä töitä jos saa kysyä ? ;)
rose-viini on hyvää mut en spritellä höystetystä en sit tiä :D
 
7thHeaven
reissutyöhön Karibialle? mitä töitä jos saa kysyä ? ;)
rose-viini on hyvää mut en spritellä höystetystä en sit tiä :D
Risteilyalukselta hyttisiivoojan/pesulatyöntekijän/keittiötyöntekijän/jokapaikan höylän pestiä. Työrupeamat on sitä 6vkoa ulkomailla, 6vkoa suomessa. Perus TES+lisät+merimiesveroprosentti, se on jo ihan hyvä liksa kun kuitenkin mä ammatiltani vaan siivooja :p
Ja tietty kokemus on se, jota haikailen.
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina
Risteilyalukselta hyttisiivoojan/pesulatyöntekijän/keittiötyöntekijän/jokapaikan höylän pestiä. Työrupeamat on sitä 6vkoa ulkomailla, 6vkoa suomessa. Perus TES+lisät+merimiesveroprosentti, se on jo ihan hyvä liksa kun kuitenkin mä ammatiltani vaan siivooja :p
Ja tietty kokemus on se, jota haikailen.
onnea yritykseen ja toivon että onnistut ! =)
 
[QUOTE="vieras";26652505]Joko myit uudet autot pois? Tuliko isosti takkiin?[/QUOTE]

niin siis oman autoni... toinen auto on mun omissa nimissä.
siis se auto joka mulla oli työsuhdeautona, oli firman nimissä ja se jäi sinne osakkeiden mukana. en saanut siitä rahaa, kun en ollut maksanutkaan;)
 
"vieras"
niin siis oman autoni... toinen auto on mun omissa nimissä.
siis se auto joka mulla oli työsuhdeautona, oli firman nimissä ja se jäi sinne osakkeiden mukana. en saanut siitä rahaa, kun en ollut maksanutkaan;)
Eikö se omakin auto ollut suht uusi? No mutta onhan sulla useamman kymppitonnin pääomatulot/vuosi palkan lisäksi, niin eiköhän niillä pärjää, vaikka palkka putoaakin.
 
[QUOTE="vieras";26652557]Eikö se omakin auto ollut suht uusi? No mutta onhan sulla useamman kymppitonnin pääomatulot/vuosi palkan lisäksi, niin eiköhän niillä pärjää, vaikka palkka putoaakin.[/QUOTE]

2012 Volvo V70 oli ... ei ole enää niitä pääomatuloja, kun myin tuon firman osakkuuden pois...
 

Yhteistyössä