Palstakännit tänään, miten ois?

[QUOTE="vieras";26652636]Et tainnut ihan ostohintaa saada siitä. Noin tuottavan osuuden myynnistä tuli varmasti sen verran kipurahoja, että sillä pitää vaikka sapattivapaatakin pari vuotta. Onnea![/QUOTE]

en saanut siitä MITÄÄN, kun en ollut maksanutkaan siitä mitään, vaan firma.
no, maksoin sillä saamallani osuudella suuriman osan asuntolainasta pois, että se uppos sinne...
 
[QUOTE="vieras";26652828]kun noin vähän on lainankin lyhennys niin miksi veetussa muka se 30t e vuosi on vähän :O mihin te niinkuin sitä rahaa oikein survotte[/QUOTE]

sähkö, lämmitys, vesi jne... kyllä ne siitä katoilee... ja mökki nielee oman osuutensa.
 
"Vieras"
On ollut sen verran raskas palstapäivä noita Enkeli-Elisa ja Candy-tarinoita seuratessa, että olis varmaan paikalla mennä nukkumaan.

Vauvalla joku yrittää käynnistää jotakin, joku joka mukamas kirjoittaa jostain ulkomailta. Sitten se oikein vihjaa, että ette kait te luule, että hän on toi Minttu Vettenterä tms. Taitaa olla joku aika seko. Onko täällä kohta porukkaa, jotka luulevat, että heitä luullaan joksikin Minttu Vettenteräksi.

Voikos tommoisella Minttu Vettenterällä on kasapäin jotain täyskaimoja? Jos vois niin siitä vasta hauska soppa saatais keitettyä - sehän voisi jopa olla joku selitys tähän koko sotkuun.

Keitänpä yhdet teet.
 
No ei oo!! Mä tarttisin sellasen fuckbuddy/friends with benefits tyyppiusen ratkaisun tässä erovaiheessa... Uskaltaako sellasta kavereilta edes pyytää :snotty:
Mietinkin et vielä kun saisi silleen kotiin kuljetettuna jonkun miehen jostain niin mikäs tässä olisi palstakännejä vedellä :p Mikä siinä on kun miehet ei tunnu tunnistavan pulassa olevaa neitoa?! :mad:
 
7thHeaven
Saanen muuten, Pikkukaupunkilainen, kysäistä: oliko teidän vauva suunniteltu vai hupsistakeikkaa :D Mä oon aina ollu varma siitä, että kun teen lapsia niin teen ensin kaksi ja sitten tosi vanhana (suinkaan yhtään vanhentuneena, kiitos kauneuskirurgian ja ihmehoidot) yhden iltatähden.

Mä muuten pitkään kelasin et sun on pakko olla mun setä, koska kaikki muu mätsää ihan vaimon nimeä, tulotasoa ja pikkukaupunkilaisuutta myöten.. mut hää on uskovainen ja siihen se sitten kaatukin kun seurailin hetken sun juttuja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Saanen muuten, Pikkukaupunkilainen, kysäistä: oliko teidän vauva suunniteltu vai hupsistakeikkaa :D Mä oon aina ollu varma siitä, että kun teen lapsia niin teen ensin kaksi ja sitten tosi vanhana (suinkaan yhtään vanhentuneena, kiitos kauneuskirurgian ja ihmehoidot) yhden iltatähden.

Mä muuten pitkään kelasin et sun on pakko olla mun setä, koska kaikki muu mätsää ihan vaimon nimeä, tulotasoa ja pikkukaupunkilaisuutta myöten.. mut hää on uskovainen ja siihen se sitten kaatukin kun seurailin hetken sun juttuja :D
Meidän kaikki lapset on ollut hupsistakeikkaa :D mut silti kaikki tervetulleita!
juu, kyl toi kirurgia vielä etenee...
Onko sun setäs vaimon nimi Jaana? :p
Ja mun tulotaso on nyt romahtanut, onko setäsikin? :O Jos näin, pelottavan samankataista touhua.
Ja minä EN ole uskovainen, olen käynyt kirkossa viimeksi talvella hautajaisissa - tapakristitty pahinta laatua.
Justiin joku hihhuli yritti kaupan eteisessä antaa jotain hihhuliesitettä, mut sanoin sille, että en halua mitää jeesusmainoksia... usko kerrasta :D
 
riippuu kaverin asteesta ;)
Miten sellaista edes kysytään? :D Sopiiko sitä tuntemattomiltakin kysyä? :whistle: Naapurissa asuu nimittäin yks herkku mutta sen parisuhdestatus on vielä selvittämättä. Voipi olla et vielä menen koputteleen sen ovelle. Et älkää sitten ihmetelkö jos hetken päästä tänne tulee äkäsen rouvan aloitus "Ette ikinä usko mitä just tapahtu". Se olin sitten vaan minä kysymässä hänen mieheltään et miten olis? :whistle: :D
 
Miten sellaista edes kysytään? :D Sopiiko sitä tuntemattomiltakin kysyä? :whistle: Naapurissa asuu nimittäin yks herkku mutta sen parisuhdestatus on vielä selvittämättä. Voipi olla et vielä menen koputteleen sen ovelle. Et älkää sitten ihmetelkö jos hetken päästä tänne tulee äkäsen rouvan aloitus "Ette ikinä usko mitä just tapahtu". Se olin sitten vaan minä kysymässä hänen mieheltään et miten olis? :whistle: :D
Kysyt sitä vaa, et "Panettaako?"
 
7thHeaven
Meidän kaikki lapset on ollut hupsistakeikkaa :D mut silti kaikki tervetulleita!
juu, kyl toi kirurgia vielä etenee...
Onko sun setäs vaimon nimi Jaana? :p
Ja mun tulotaso on nyt romahtanut, onko setäsikin? :O Jos näin, pelottavan samankataista touhua.
Ja minä EN ole uskovainen, olen käynyt kirkossa viimeksi talvella hautajaisissa - tapakristitty pahinta laatua.
Justiin joku hihhuli yritti kaupan eteisessä antaa jotain hihhuliesitettä, mut sanoin sille, että en halua mitää jeesusmainoksia... usko kerrasta :D
On joo, ja varmaan tulotasokin romahtanu ku nyt ne yrittää pimittää multa ja mun veljeltä meidän mummin perintöä...
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Yhteistyössä