Palstakännit tänään, miten ois?

7thHeaven
niin no siis mua panettaa ihan saatanasti :D jos pieni rehellisys sallitaan :D
Bit too much info.. but go on!

Missä sun muikkis on, vai onko hormoonihöyryt niiin kovia, että "älä koske paskiainen"?

Ja tässä lisää liikaa infoa: oltiin just romanttisella viikonlopulla mökillä ja mies saatana unohti kortsut kotiin :mad:
Ja arkena vaan.. 12h työpäivät ja tää isojen ongelmien setvimis-stressi.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Miekin voisin liittyä mukaan! Toista karpalolonkeroa juon tässä paraikaa, kun ukko niitä kaupasta toi. Mie oon juonut viimeks joskus vuosi sitten niin tuntuu nousevan hattuun aika kivasti... :ashamed:

Mie voisin juhlia vaikka elokussa alkavaa koulua tai jotain? Ja tietty pikkukaupunkilaisen uutta työpaikkaa :)
 
Bit too much info.. but go on!

Missä sun muikkis on, vai onko hormoonihöyryt niiin kovia, että "älä koske paskiainen"?

Ja tässä lisää liikaa infoa: oltiin just romanttisella viikonlopulla mökillä ja mies saatana unohti kortsut kotiin :mad:
Ja arkena vaan.. 12h työpäivät ja tää isojen ongelmien setvimis-stressi.
vaimo on kaverillansa tolla pääkaupunkiseudulla ja kotiutuu josku s puolilta öin... perkele :D
on sulla mies, kuka hitto unohtaa kortsut nussimisviikonloopusta.. .siis mökkiviikonloppuna kotiin...
onks sulla 12 h työ päivät? :hug:
mitä sul 7t h heaven on lasis :p ?
 
Miekin voisin liittyä mukaan! Toista karpalolonkeroa juon tässä paraikaa, kun ukko niitä kaupasta toi. Mie oon juonut viimeks joskus vuosi sitten niin tuntuu nousevan hattuun aika kivasti... :ashamed:

Mie voisin juhlia vaikka elokussa alkavaa koulua tai jotain? Ja tietty pikkukaupunkilaisen uutta työpaikkaa :)
karpalolonkero on hyvää :p monta sulla niitää on?
juu no kyllä varmaan nousee jos vuoteen eii oo juonu... anna mennä nii kattelaa sit kohta kuntoja :D
ja joo kaikki mukaan uhliin mun uutta työpaikkaa!
 

Yhteistyössä