Sangria
mut mut mussuu....:stick: ny muuttu kyllä merkitys jo lauseessa
mut mut mussuu....:stick: ny muuttu kyllä merkitys jo lauseessa
:O...mulle pukkas sitten lukihäriötä :snotty:..mä en ihan joutanu tarkempaan lauseenrakenneanalyysin mukaan ...:stick: ny muuttu kyllä merkitys jo lauseessa
Parillinen määrä se olla pitää, muuten rupee pahasti puoltamaan...:xmas:...tai niin mä oon kuullut....Mä jotenkin aavistin tämän ja ostin kaupasta kaksi olutta
Pysyy tasapaino, kun molemmille jaloille on oma kalja :xmas:
Kaikkea pitää olla parillinen määrä, aina. Paitsi miehiäParillinen määrä se olla pitää, muuten rupee pahasti puoltamaan...:xmas:...tai niin mä oon kuullut....
Ja ruusuja.Kaikkea pitää olla parillinen määrä, aina. Paitsi miehiä
Jep. Hello, i'm Eda and i'm an alcoholic.onks sulla alkoholiongelma?
juu, täälläkin kyllä akat juoruaa vaikka ja mistä!
Mä olen jo kännissäAvasin siiderin
No ni, sillainMä olen jo kännissä
niin no siis mua panettaa ihan saatanasti jos pieni rehellisys sallitaanNoniin hei kaverit, jos täällä on kerta niin monta naukkailijaa niin nyt jotain stooria pöytään
Liikaa tietoa!niin no siis mua panettaa ihan saatanasti jos pieni rehellisys sallitaan
siihen on apujaniin no siis mua panettaa ihan saatanasti jos pieni rehellisys sallitaan
Bit too much info.. but go on!niin no siis mua panettaa ihan saatanasti jos pieni rehellisys sallitaan
on toki mut vaimo kotiutuu vasta joskus puolen yön aikaan...siihen on apuja
vaimo on kaverillansa tolla pääkaupunkiseudulla ja kotiutuu josku s puolilta öin... perkeleBit too much info.. but go on!
Missä sun muikkis on, vai onko hormoonihöyryt niiin kovia, että "älä koske paskiainen"?
Ja tässä lisää liikaa infoa: oltiin just romanttisella viikonlopulla mökillä ja mies saatana unohti kortsut kotiin
Ja arkena vaan.. 12h työpäivät ja tää isojen ongelmien setvimis-stressi.
karpalolonkero on hyvää monta sulla niitää on?Miekin voisin liittyä mukaan! Toista karpalolonkeroa juon tässä paraikaa, kun ukko niitä kaupasta toi. Mie oon juonut viimeks joskus vuosi sitten niin tuntuu nousevan hattuun aika kivasti... :ashamed:
Mie voisin juhlia vaikka elokussa alkavaa koulua tai jotain? Ja tietty pikkukaupunkilaisen uutta työpaikkaa
no todellakin!Ja kiva että muillakin humalassa halut heräilee