Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vantaa 680 e. Just nousi tälle kuulle yli 30 e!!!!! Onneksi miehen kanssa muutto omistusasuntoon ens viikolla joten vika kerta oli kun maksoin!
Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:Kaksiossa nyt vuokra 376? rivarissa. Viikonloppuna muutetaan paritalokolmioon ja vuokra sitten 346?.
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Alkuperäinen kirjoittaja SinWithSebastian:Kaksiossa nyt vuokra 376? rivarissa. Viikonloppuna muutetaan paritalokolmioon ja vuokra sitten 346?.
Missä sä asut???!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Mä tulen tänne leveilemään, että meillä on isosta kolmiosta vuokra 480 e. Eikä asuta missään tuppukylässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Mä tulen tänne leveilemään, että meillä on isosta kolmiosta vuokra 480 e. Eikä asuta missään tuppukylässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis noilla vuokrilla ostakaa oma!! Ajatelkaa mitä maksatte seinistä. Vuorarahalla lyhentää tosi paljon lainaa.
Alkuperäinen kirjoittaja teppis:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Mä tulen tänne leveilemään, että meillä on isosta kolmiosta vuokra 480 e. Eikä asuta missään tuppukylässä.
no missä sitte?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis noilla vuokrilla ostakaa oma!! Ajatelkaa mitä maksatte seinistä. Vuorarahalla lyhentää tosi paljon lainaa.
mut ku ei sitä lainaa kaikille noinvaan myönnetä
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Alkuperäinen kirjoittaja teppis:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Mä tulen tänne leveilemään, että meillä on isosta kolmiosta vuokra 480 e. Eikä asuta missään tuppukylässä.
no missä sitte?
Jyväskylä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis noilla vuokrilla ostakaa oma!! Ajatelkaa mitä maksatte seinistä. Vuorarahalla lyhentää tosi paljon lainaa.
mut ku ei sitä lainaa kaikille noinvaan myönnetä
Eikä kaikki edes halua ostaa omaa.