Paljonko teillä maksaa autovakuutus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-
Aivan helvetisti.
Maksan kahdesta autosta liikennevakuutusta + täyskaskoa ja yhdestä pelkkää liikennevakuutusta.
Bonuksia en muista, mutta aika korkealla ovat. 200 e / v taitaa olla liikennevakuutus minun autossani, en muista kaskoa, enkä jaksa papereita kaivaa esiin.
Vakuutusyhtiöiden sivuilta löytyy vakuutuslaskureita, sieltä voit laskea omaan autoosi vakuutusmaksut.

meillä on liikennevakuutus ja kasko yht 400/v, liikennevakuutus tuosta varmaan 170e.
onko muuten kukaan kilpailuttanut kumman nimiin vakuutus kannattaa ottaa, onko miehille aina kalliimmat hinnat kun eikös ne aja enempi kolareita? sukupuolen lisäksi vissiin ikä vaikuttaa hintaan.
(ja sit tietty automerkki yms seikat)

Vanhempi auto -95, liikenne+toiseksi paras kasko 590e. Uudempi -05, liikenne+ laajin mahdollinen kasko 1270e. Mutta noihin sisältyy myös paljon muita alennuksia, kuin pelkät bonukset.

[QUOTE="huhu";25633873]Vanhempi auto -95, liikenne+toiseksi paras kasko 590e. Uudempi -05, liikenne+ laajin mahdollinen kasko 1270e. Mutta noihin sisältyy myös paljon muita alennuksia, kuin pelkät bonukset.[/QUOTE]

kerro mulle miksi pidät kasko v 95 autossa? onko se joku ferrari vai? Tarkoitan että vaikka ajaisit auton mäntyyn niin suurin korvaus minkä voit kaskosta saada on auton lunastushinta, eiks je? ja jos auton arvo on esim 2000e niin en mitää monen sadan kaskoa viitsis siitä vuosittain maksaa.

[QUOTE="annika";25633900]kerro mulle miksi pidät kasko v 95 autossa? onko se joku ferrari vai? Tarkoitan että vaikka ajaisit auton mäntyyn niin suurin korvaus minkä voit kaskosta saada on auton lunastushinta, eiks je? ja jos auton arvo on esim 2000e niin en mitää monen sadan kaskoa viitsis siitä vuosittain maksaa.[/QUOTE]

Katoin tuon hinnan vanhasta vakuutuskirjasta, kun sitä uusinta en löytänyt. Ei siinä enää ole kun se pienin kasko. Se vaan oli jäänyt siihen se täyskasko siltä ajalta kun ostettiin se..Eli nyt vaan jotain hirvi+paloturvaa pidetään.

Yhteistyössä