Paljonko teidän n.2veellä on käytössä olevia vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina on ollut ainakin 10 housut, 15 pitkähihasta, samaa lukua t-paitoja, 5 neuletta. Ainakin. Housuja ja paitoja ei voi olla liikaa. Eikä aluspöksyjä. Nytkin laskin, että pöksyjä oli 35 paria laatikossa, mikä on jo vähän liikaa, mutta vahinkoja sattuu vieläkin. 4 v. muksu nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina on ollut ainakin 10 housut, 15 pitkähihasta, samaa lukua t-paitoja, 5 neuletta. Ainakin. Housuja ja paitoja ei voi olla liikaa. Eikä aluspöksyjä. Nytkin laskin, että pöksyjä oli 35 paria laatikossa, mikä on jo vähän liikaa, mutta vahinkoja sattuu vieläkin. 4 v. muksu nyt.

siis 70 pöksyä? mitä pöksyä? ilmeisesti aika usein käy vahinkoja......

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

siis 70 pöksyä? mitä pöksyä? ilmeisesti aika usein käy vahinkoja......

Heh, mä en asu Suomessa, ja ajatus varmaan kulki tyyliin pairs of underpants.

no meillä noita vaatteita saattaapi olla himpun verran liikaa.. noin äkkiseltään laskettuna
- pari korillista alusvaattetita
- korillinen sukkahousuja
- villapaitoja 9
- slipoverjä 5
- huppareita 15
- villatakkeja 2
-pitkähihasia 56
- t-paitoja 27
- hihattomia paitoja 7
- shortseja 6
- housuja 44
-yöpuvut 15
-juhlapukuja 3
-haalareita 8
- ulkotakkeja 5
- ulkopukuja 2
- ulkohousuja 4
- kenkiä 8
- korillinen sukkia
-body 13
siinä vois olla noin suurinpiirtein, jotain saattoi unohtua. Niin ja pojalla ikää reilu kaks

Alkuperäinen kirjoittaja vaatehullu:
no meillä noita vaatteita saattaapi olla himpun verran liikaa.. noin äkkiseltään laskettuna
- pari korillista alusvaattetita
- korillinen sukkahousuja
- villapaitoja 9
- slipoverjä 5
- huppareita 15
- villatakkeja 2
-pitkähihasia 56
- t-paitoja 27
- hihattomia paitoja 7
- shortseja 6
- housuja 44
-yöpuvut 15
-juhlapukuja 3
-haalareita 8
- ulkotakkeja 5
- ulkopukuja 2
- ulkohousuja 4
- kenkiä 8
- korillinen sukkia
-body 13
siinä vois olla noin suurinpiirtein, jotain saattoi unohtua. Niin ja pojalla ikää reilu kaks

Joo, minua ei vaatteet niin hirveesti kiinnosta, kunhan nyt vaatehuolto pyörii, ja on jotain päällepantavaa pariksi viikoksi ainakin.

Meillä on aika vähän:

housuja n. 5kpl
pitkähihaisia paitoja n. 6kpl
t-paitoja n. 6kpl
pari collegepaitaa
yhdet farkut
2 parempaa kauluspaitaa
2 pyjamaa
n. 8 paria sukkia
alushousuja 6
2 ulkotakkia
1 ulkohousut
verskapuku, jossa kahdet housut

Näillä on hyvin pärjätty. Nyt odottelen alennusmyyntejä, kun olisi jo aika ostaa vähän isompaa kokoa.

Mä pidän minimiä, että 2 viikkoa selvitään ilman että täytyy pyykätä ja joka päivä voi vaihtaa sisävaatteet. 15 kpl kutakin tuotetta (t-paita, sisähousut, trikoopaita, sukat, sukkahousut, kalsarit) on siis minimi. Määrä saattoi kyllä olla vähän isompi, mutta pyöri noin 15-20 välillä. No joo, ei koske juhlavaatteita, suoria housuja, huppareita tai neuleita. Niitä oli 2veellä aikoinaan ehkä 5-7 (siis hupparit ja neuleet).

Ulkovaatteita on kesäisin ollut 3 paria 2-osaisia ja yksi siistitakki. Talvella 2-3 settiä.

Nyt on 4vee ja pikkuisen enemmän on :D Kesä ja talvialesta yleensä hamstraan etukäteen minimin verran ja sitä sitten täydennetään kuluvan kauden "pakkosaada"-helmillä. T-paitoja taitaa olla 30kpl, kun käytössä on uudet ja vanhojakin mahtuu vielä päälle. Huppareiden ja suorien housujen määrä on kasvanut.

en oo laskenu muutakun t-paidat kun tuskastuin niden määrään.. niitä oli 70kpl. melkein yhtäpaljon kun mulla toppeja. rakastan shoppailua ja mun lapsilla on paljon vaatteita. nyt täytyy ostaa lisää kahdelle vanhemmalle kun on kasvaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja annas olla:
meil myös bodyja, 92cm. Käteviä esim alusasuna kylmällä. muutenkin käteviä, pysyy vaippa paikoillaan ;)

meillä 92cm käyttävä lapsi on kohta 3v ;) käytti bodyä vauvana. kuitenkin noita löytyy ja tuolla kohta 2v:llä oon niitä vhän käyttänyt,mutta aikalailla turhia ne on meillä. yövaatteena se ois varmaan hyvä kun ei nouse niinkun tavis paidat, ja just kylmällä alusvaatteena niinkun sanoit.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä pidän minimiä, että 2 viikkoa selvitään ilman että täytyy pyykätä

Oikeesti :o?

meillä pestään pyykkiä lähes jokä päivä. Miten iso pyykkikori teillä oikein on??

Mä en todellakaan pyykkää joka päivä :D Yleensä viikonloppuna. Mutta voihan sitä olla sellainen tilanne että ei ehdi pyykkäämään ja olisi ikävä jos vaatteet muutaman euron takia loppuisi kesken.

Kesäisin menee helposti tuplamäärä vaatteita päivässä, kun ulkona hiekkastetuissa vaatteissa ei kyllä sisällä olla.

Yhteistyössä