T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja oho:miten pärjää jos lapsella on vaan 5 sukkahousut?meillä on joka muksulla ainakin 15 ja silti tuntuu että sukkikset loppuu ekana jos ei ehi viikolla pyykkäämään.
Ei meillä niitä jatkuvasti käytetä. Mekon kanssa vain.
Meillä kyllä joka päivä, trikoohousujen alla, siis näin kylmään aikaan. Kesällä ei tarvisi kuin yhdet tai kahdet.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja oho:miten pärjää jos lapsella on vaan 5 sukkahousut?meillä on joka muksulla ainakin 15 ja silti tuntuu että sukkikset loppuu ekana jos ei ehi viikolla pyykkäämään.
Meillä kyllä joka päivä, trikoohousujen alla, siis näin kylmään aikaan. Kesällä ei tarvisi kuin yhdet tai kahdet.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Olen muuten miettinyt sitä, kuinka haalareissa on hirveän tarkkaa että huppu irtoaa helposti, mutta lapsethan ulkoilevat kesällä (meilläkin) juuri jossain college/velourhupparissa. Koskahan niiden vaarallisuuteen puututaan, ihan yhtä suuri riskihän niiden on tarttua johonkin kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Liian paljon.Juuri mekkoja laskin ja 130kpl pääsin ja niitä vielä jäi..saati sitten kaikki muut vaatteet...
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Liian paljon.Juuri mekkoja laskin ja 130kpl pääsin ja niitä vielä jäi..saati sitten kaikki muut vaatteet...
Voi apua! Onko lapsella oma vaatehuone?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Meilläkin kaikilla kolmella pojalla LIIKAA!! Ja alesta taas hamstrasin lisää :/
Mä oon ylpeä itsestäni; alessa oli vaikka mitä kivoja poikien vaatteita, mutta pystyin olemaan ostamatta mitään. Kun ei nyt ole oikeasti tarvetta.
Tyttöjen vaatetta taas oli paljon vähemmän tarjolla :/ . Niitä lähdettiin tytön kanssa ostamaan. Löytyi sentään yhdet ihanat farkut ja huppari![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja oho:miten pärjää jos lapsella on vaan 5 sukkahousut?meillä on joka muksulla ainakin 15 ja silti tuntuu että sukkikset loppuu ekana jos ei ehi viikolla pyykkäämään.
sisällä on niin lämmin, että ei tarvita monia housuja. tavalliset velourhousut riittää. ja ulkona näillä keleillä riittää collegehousut ja haalari. ei sukkahousuja pidetä kun hameen kanssa. inhottavan vaikea pukeakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Missä oli kivoja poikien vaatteita? Mä ostaisin, mutta ostettavaa ei vaan löydy. Vaikka noita kivoja, värikkäitä frotee/velourhousuja... No jokusen paidan ja housut olen löytänyt, mutta lista oli paaaaljon pidempi. Kokoa (noin) 120 hamstraan nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Missä oli kivoja poikien vaatteita? Mä ostaisin, mutta ostettavaa ei vaan löydy. Vaikka noita kivoja, värikkäitä frotee/velourhousuja... No jokusen paidan ja housut olen löytänyt, mutta lista oli paaaaljon pidempi. Kokoa (noin) 120 hamstraan nyt.
Lindex, H&M ja KappAhl. 122-senttistä värikästä ja kivaa oli, mutta velour/froteehousuja ei tainnut kyllä olla.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja viiru:köyhät pärjää----
Niitten on vissiin vähän pakko
Meillä ihan liikaa,puolella pärjättäs mutta juuri pistin kirpparille ison kasan sopiviakin vaatteita kun oon niin tylsistynyt niihin...
höpöhöpö. Köyhillä on eniten vaatetta. rikkaat kyllä panostavat ihan johonkin muuhun kuin vaatteisin.