PALJONKO RAHAA JÄLJELLÄ loppukuuksi?

• Viestiketjun aloittaja "mievain"
  • Ensimmäinen viesti
Tuohon suunnitteluun vielä. Joka päivälle ei todellakaan tarvitse ostaa lihaa, kannattaa perehtyä kasvisruokien tekoon, sillä saa täydennettyä ruokavaliota, lisättyä taloudellisuutta sekä vaihtelua.

Hyödynnä tarjoukset ja sesonkituotteet, tee isoja satseja ruokaa ja pakasta vaikka osa. Käytä hyödyksi kaikki tähteet. Älä osta kalliita valmisruokia. Kuittien seuraaminen on tosi hyvä neuvo, siitä näkee mihin rahat todella menee. Kauppaan kannattaa myös aina mennä ostoslistan kanssa, suunnittelet viikon ruuat etukäteen huomioonottaen ed.main. vinkit etkä osta mitään listan ulkopuolelta.

ei oo paljon
Tilillä ehkä euro ja lompakossa ehkä toinen samanlainen. Lainattukin on jo vaikka kuinka. :( Tällaista tämä vaan meinaa nykyään olla. Meidän kuukausi siis starttaa ensi perjantaina kun tulee lapsilisät. No, alkusyksystä pitäisi näyttää paremmalta VIIMEIN kun velat on maksettu pois. Perhe siis kaksi aikuista ja yksi 2v.

---
Ei juuri mitään ennen lapsilisiä. Mutta ruoat ostettu sinne asti ja laskut maksettu. Pari sataa on toisella tilillä varmuudenvuoksi, jos vaikka eläinlääkäriä tarvitaan tms. Visa on myös varalta, jos jotain kamalaa sattuisi. Lapsilisällä pärjätään sitten miehen palkkapäivään asti. Tällä hetkellä vielä näin, kun olen hoitovapaalla mutta raha riittänyt kaikkeen mitä tarvittu eikä ongelmaa ole. Ennemmin toiset ihmettelee, kun me itse. Valintoja, valintoja... :) Ensi syksynä koittaa taas parempi raha tilanne, kun palaan töihin.

Rollolainen
Miehellä varmaan parisataa ja mulla muutama kyppi. Tästä pitä maksaa 11v vyökoemaksu 43e ja lapsilisäthän tulee 26 päivä. täsä menee 104 e mun silmälaseihin ja noin 80e poikien judoreissuun + evästelyyn.
Ei
tule nälkä ennen lapsilisä. =)

"Anne"
Ei ole vielä tän kuun rahat tulleet. Asumismenojen jälkeen jää tälle kuulle 3000€ yhteensä mulla ja miehellä. Toki bensaan menee aikas paljon mutta laskuja ei kauheasti ole, puhelinlaskut, ehkä joku vakuutuslasku mutta siinäpä ne.

Tilillä n. 1600e
Lompakossa n. 50e

Olisi enemmänkin jos ei tällä viikolla olisi tullut ostettua koko porukalle uusia fillareita.. :whistle: Joihin sai satasen jos toisenkin uppoamaan.. Tämän kuun laskut myös maksettu..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä