Cecelia
Olen aivan varma. Olen asian huomannut monesta keskustelusta enkä ole yksin mielipiteeni kanssa.Ootko sä varma, että toi Kaiutin inhoaa ylipainoisia?
Olen aivan varma. Olen asian huomannut monesta keskustelusta enkä ole yksin mielipiteeni kanssa.Ootko sä varma, että toi Kaiutin inhoaa ylipainoisia?
No mut sehän ei oo tässä keskustelussa sanonut mitään vihamielistä, joten miksi aloitat tommosen?Olen aivan varma. Olen asian huomannut monesta keskustelusta enkä ole yksin mielipiteeni kanssa.
No kerronny!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29125739:paljon ja vähän päälle.
no johan mä kerroin.No kerronny!
Se kului loppuun yhdellä valtavalla kuormituksella :'(Kävin aamulla vaa'alla ja viikko sitten vaihdettu patteri loppu just ku astuin sille.
En sit tiiä, liikaa vissiin :'(
No eipä se paino paljoa kerro ilman pituutta. Siksihän ap:kin ilmoitti myös pituutensa.Eikö alkuperäinen kysymys koskenut ainoastaan painoa?
en mä tarkoittanut mitään pahaa.. Tiedän että mun olisi muutama kilo hyvä saada lisää mutta sekin on vaikeeta kun ei vain ruoka mene alas tarkoitin vaan että miksi selitellä vaikka olisi ylimäärästä painossa, ei se ole häpeän asia jos on itse onnellinen =)No itse olet alipainoinen. Ei sekään mikään terveellinen ja ihannoitava asia ole kuten ei ole ylipainokaan.
katkeeko verisuoni päästä tai jotain muuta vakavaa jos tuo ylittyy. :O171cm ja 65kg.
Tuo 65kg on itse asettamani EHDOTON YLÄRAJA painolleni. Se on uskomattoman vaikea pitää siinä mitä enemmän ikää tulee, sitä on nyt 41v.