Paljonko painat?

  • Viestiketjun aloittaja "Tiitu"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="Aamu";29125292]Mihin aikaa vuorokaudesta mittaatte? Mun mitat aamulla 177/63,5.[/QUOTE]

Mä katon yleensä aamulla. Jos vaikka mittaa vyötäröäkin, niin se saattaa vähän kasvaa päivän aikana.
 
"pläski"
Painan about 99 kg ja olen 163 cm mittainen, eli järkyttävä lösö olen. Normaalipainoni on 63 kiloa, vaikka nykypäivänä sekin on varmaan liikaa meikäläisen pituiselle. Laihdutus aloitettu.
 
[QUOTE="jessika";29125151]kauheet perustelut järestään jokaisella jos on hieman muutama kilo ylimääräistä :D itse olen 164cm ja 48kg.[/QUOTE]

Itse olin jokunen vuos sitten sairauksien takia 46kg ja pituutta siis 163cm
ja olin omasta mielestäni lähes anorektikon näköinen,
IKINÄ en halua palata siihen!
Näin on hyvä:heart:
 
Cecelia
[QUOTE="jessika";29125151]kauheet perustelut järestään jokaisella jos on hieman muutama kilo ylimääräistä :D itse olen 164cm ja 48kg.[/QUOTE]

No itse olet alipainoinen. Ei sekään mikään terveellinen ja ihannoitava asia ole kuten ei ole ylipainokaan.
 
No itse olet alipainoinen. Ei sekään mikään terveellinen ja ihannoitava asia ole kuten ei ole ylipainokaan.
No, tuo on ihan lievän alipainon puolella, enkä itse pitäisi sitä ollenkaan niin vakavana asiana kuin ylipainoa, jos alipainoon ei liity esim. syömishäiriötä. Jotkut ihmiset ovat pienikokoisia ja hoikkia, ja siitä harvemmin on mitään terveydellistä haittaa.
 
Cecelia
No, tuo on ihan lievän alipainon puolella, enkä itse pitäisi sitä ollenkaan niin vakavana asiana kuin ylipainoa, jos alipainoon ei liity esim. syömishäiriötä. Jotkut ihmiset ovat pienikokoisia ja hoikkia, ja siitä harvemmin on mitään terveydellistä haittaa.
En ole mitenkään yllättynyt, että ylipainoisia inhoava löysi tiensä taas keskusteluun jossa aiheena paino.
 

Yhteistyössä