"sanna"
Pituutta mulla 171cm ja painoa 71kg. Lapsia kolme, 7v, 3v, 1,5v. Ennen ekaa raskautta painoin 65kg, mut painoa on jäänyt.. Mut tyytyväinen olen kroppaani!
No, tuo on ihan lievän alipainon puolella, enkä itse pitäisi sitä ollenkaan niin vakavana asiana kuin ylipainoa, jos alipainoon ei liity esim. syömishäiriötä. Jotkut ihmiset ovat pienikokoisia ja hoikkia, ja siitä harvemmin on mitään terveydellistä haittaa.No itse olet alipainoinen. Ei sekään mikään terveellinen ja ihannoitava asia ole kuten ei ole ylipainokaan.
En ole mitenkään yllättynyt, että ylipainoisia inhoava löysi tiensä taas keskusteluun jossa aiheena paino.No, tuo on ihan lievän alipainon puolella, enkä itse pitäisi sitä ollenkaan niin vakavana asiana kuin ylipainoa, jos alipainoon ei liity esim. syömishäiriötä. Jotkut ihmiset ovat pienikokoisia ja hoikkia, ja siitä harvemmin on mitään terveydellistä haittaa.
Ootko sä varma, että toi Kaiutin inhoaa ylipainoisia?En ole mitenkään yllättynyt, että ylipainoisia inhoava löysi tiensä taas keskusteluun jossa aiheena paino.