Paljonko on sinun pepun ympäryksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierass

Vieras
Ja minkä muotoinen peppu sinulla on?

Ja mistäkö tuli mieleen, noh siitä kun mittasin tänään omani. :D

Mulla pyöreä piukka peppu sanoo mies :D ja siihen hän silmänsäkin on aikoinaan ensin iskenyt :laugh:
Noh tänään kun mittasin pepun ymäpärys pyöreimmästä kohdasta oli 100cm. Miten toi lukema kuulostaa minusta aivan järkylle??
Mitoiltani olen 161cm, 55kg.

91 mulla on. On ihan tavallinen peppu varmaan muodoltaan, vaikka mun mies sitä tietysti pyöreeksi sanookin. Mun mielestä mulla on enemmänkin leveä lantio.
Oon 152cm/43 kg.
Ei toi 100 mikään järkky ole, eikö mitä isompi sitä parempi?

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
103 senttiä, ei tartteisi pienentyä yhtään tippaa. Mietipä että misseillä on ihannemitat 90-60-90, eikä metri ole ympärysmitassa juurikaan enempää kuin 90 senttiä. Enemmän se muoto ja laatu merkkaa kuin mitat. Metrin piukka perä on paljon parempi kuin 90 senttinen löysä säkki.

92cm....pari kiloa kevyempi, mutta muuten samoissa olen. Olen tosi kapealantioinen, eli tuo on siis sitä taaksepäin menevää pyöreyttä. Kasvattaa haluaisin, mutta ei tuo paha ole :D Luulen, että sulla on ihan kiva peppu. Todennäköisesti lantiosi on myös leveämpi kuin mulla.

Lantion ympärys 98 cm ja peppu pyöreä, erottuu hyvin kapeasta vyötäröstä. Miehet ovat kehuneet peppuani aina ja itsekin pidän siitä.

Muut mitat 166 cm ja 58 kg.