Paljonko on paljon?? Tai paljonko olisi normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loppuun kulutettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loppuun kulutettu

Vieras
Lapsia on 3 alle kouluikäistä. Hoidan heidät lähes täysin yksin. Kuopus valvottaa valtavasti. Koskaan minulla ei ole omaa aikaa, paitsi iltaisin lasten nukkuessa, jolloin kotityöt ja mies työllistävät.
Mies on työtön, mutta osallistuu, jos huvittaa ja useimmiten ei. Mutta hän haluaa ja vaatii seksiä jatkuvasti sekä riitelee ja vauhkoaa siitä valehtelematta päivittäin.
Eli hän haluaa yhdyntää päivittäin plus muun orgasmin vähintään kerran päivässä. Itse ei halua sitä tehdä, vaan mun pitää olla siinä osallistuvana joka kerta. Jos hän ei ole paikalla tai olemme riidoissa, hän soittaa kuullakseen ääneni voidakseen masturboida. Yksin, mielikuvituksensa, netin tai dvd-levyjensä avulla ei kuulema onnistu.
Itse haluaisin ehkä kerran kuussa. Olen hyvin uupunut ja katkerakin, koska olen elämässä ja arjessa täysin yksin. Mies kuitenkin syyllistää jatkuvasti, kun olen intohimoton ja haluton.
Nytkin on poissa kotoa menoissaan, mutta soitti aamuhässäkässä lapsia syötellessäni ja aamutoimia hoidellessani ja oli hyvin pettynyt, kun en keskittynyt häneen ja tarpeisiinsa. Hyvin rankan päivän jälkeen (kuopus herätti ennen viittä ja kaikki kiukuttelivat koko päivän) mies soitti jälleen kesken iltatouhujen ja viritteli siellä huohotustaan. Suuttui jälleen, kun kuuli väsyneen, surullisen ääneni ja lasten melun taustalta.

onpa sulle osunut itsekäs ja lapsellinen mies! mulla onneksi kyllä ihan aikuiseksi kasvanut puoliso...! seksiä meillä on harvoin, mutta kyllä hän kotitöitä tekee ihan kiitettävästi.

No niinpä. Olen muotoillut asian hänelle vähän toisin, että kaipaisin miehisyyttä, isyyttä ja vastuunkantoa, että olisi lämpimiä tunteita, mutta kun ei niitä ole, on koko osasto pakkopullaa. Hän väittää, että kaikki on hänessä hukassa juuri koska seksiä ei ole luonnostaan.

ei juma, sairashan se ukko on. Miten hemmetissä se voi nauttia, jos sä et nauti / halua?
Siis kai sitä just sillon tällön vois jonkun "sääipanon" antaa, mutta että joka pvä, vaikka ois mikä tilanne päällä?
Luulis, että sulla on aika likanen olo?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No niinpä. Olen muotoillut asian hänelle vähän toisin, että kaipaisin miehisyyttä, isyyttä ja vastuunkantoa, että olisi lämpimiä tunteita, mutta kun ei niitä ole, on koko osasto pakkopullaa. Hän väittää, että kaikki on hänessä hukassa juuri koska seksiä ei ole luonnostaan.

meillä kans ukko valittaa kun seksiä ei tule luonnostaan niin pitää jankata.ja kaaleen ei mene että heittäis sen tyhjän vinkumisen ja asiasta jankkaamisen niin toinenkin voisi syttyä,vaan ei aamulla alkaa ja illalla kun saa pään tyynyyn niin se loppuu.
"voi kun mun tekee mieli,mulla haluttaa,eikö me voida olla,miksi sulla ei tee mieli,mulla haluttaa"
tuota kun kuuntelee koko päivän ja illan niin takuu varmasti voin sanoa että housut pysyy jalassa molemmilla.

No on todellakin likainen ja mitätön olo. Mies haukkuu vielä joka ikinen päivä, kuinka olen kusipää, kun teen hänen elämänsä tärkeimmästä asiasta niin vaikeaa.

No on todellakin likainen ja mitätön olo. Mies haukkuu vielä joka ikinen päivä, kuinka olen kusipää, kun teen hänen elämänsä tärkeimmästä asiasta niin vaikeaa.

Siis elämän tärkeimmästä asiasta? Musta kuulostaa kyllä siltä, että miehes on seksiriippuvainen. Mä en alistuis tuommoiseen. Mitä tapahtuu jos et joku päivä suostukaan?

Mies raivostuu silmittömästi. En voi olla suostumatta, koska saan kovat haukut päivittäin jo suostumisestakin.
Mitään ei voida asian tiimoilta rauhallisesti sopia. Olen myös pyytänyt sata kertaa, että kirjoittamalla sovittaisiin joku systeemi ja aikataulutus, koska mä olen todella uupunut, enkä jaksaisi koko touhua enkä haukkumista siitä.

Sano miehelle, että siinä vaiheessa kun hän kantaa vastuunsa kotitöistä, rupee sullakin seksihommat maistumaan. Meillä mies on ihan oikeasti ymmärtänyt, että keittiövuoro + imurointi tarkoittaa hellää suuseksiä, jota hän kovasti rakastaa. Siihen kun lisätään vielä lasten kanssa uimahallissakäynti tmv., niin niillä orgioilla ei ole rajaa!

Noin olen yrittänytkin, mutta hän sanoo, että ensin seksi, sitten hänen osallistumisensa. No seksiä kyllä sitten on, mutta se on liian huonoa, joten ei hänen tarvitse osallistua sittenkään.

Noin olen yrittänytkin, mutta hän sanoo, että ensin seksi, sitten hänen osallistumisensa. No seksiä kyllä sitten on, mutta se on liian huonoa, joten ei hänen tarvitse osallistua sittenkään.

No muuta strategiaa. Ensin työ, sitten huvi!

Alkuperäinen kirjoittaja Loppuun kulutettu:
Lapsia on 3 alle kouluikäistä. Hoidan heidät lähes täysin yksin. Kuopus valvottaa valtavasti. Koskaan minulla ei ole omaa aikaa, paitsi iltaisin lasten nukkuessa, jolloin kotityöt ja mies työllistävät.
Mies on työtön, mutta osallistuu, jos huvittaa ja useimmiten ei. Mutta hän haluaa ja vaatii seksiä jatkuvasti sekä riitelee ja vauhkoaa siitä valehtelematta päivittäin.
Eli hän haluaa yhdyntää päivittäin plus muun orgasmin vähintään kerran päivässä. Itse ei halua sitä tehdä, vaan mun pitää olla siinä osallistuvana joka kerta. Jos hän ei ole paikalla tai olemme riidoissa, hän soittaa kuullakseen ääneni voidakseen masturboida. Yksin, mielikuvituksensa, netin tai dvd-levyjensä avulla ei kuulema onnistu.
Itse haluaisin ehkä kerran kuussa. Olen hyvin uupunut ja katkerakin, koska olen elämässä ja arjessa täysin yksin. Mies kuitenkin syyllistää jatkuvasti, kun olen intohimoton ja haluton.
Nytkin on poissa kotoa menoissaan, mutta soitti aamuhässäkässä lapsia syötellessäni ja aamutoimia hoidellessani ja oli hyvin pettynyt, kun en keskittynyt häneen ja tarpeisiinsa. Hyvin rankan päivän jälkeen (kuopus herätti ennen viittä ja kaikki kiukuttelivat koko päivän) mies soitti jälleen kesken iltatouhujen ja viritteli siellä huohotustaan. Suuttui jälleen, kun kuuli väsyneen, surullisen ääneni ja lasten melun taustalta.

Huh huhu...en koskaan olisi noin itsekkään miehen kanssa. kuullostaa sekisholistilta jolta puuttuu vastuuntunto ja empatia. Nyt kuuntele itseäsi, haluatko tuollaista elämää?

Eipä tuohon voi sanoa muuta, ku että jätä se sika. Ymmärrät jo itsekin, että miehesi on sairas ja riippuvainen eikä välitä sinusta pätkääkään. Jos välittäisi, niin hän ei tekisi oloasi noin hirveäksi. Hän haluaa alistaa ja kontrolloida sinua. Jollakin tasolla hän pelkää, että sinä jätät hänet koska olet hänelle liian hyvä. Hän on siinä oikeassa. Sinä olet liian hyvä. Elämäsi menee hukkaan tuollaisen sian palveluksessa. Potki pihalle moinen vätys. Elämäsi on huomattavasti valoisampaa kun sinun ei enää tarvitse lastesi lisäksi huoltaa miestäsi.

Yhteistyössä