Paljonko näistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paljonko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paljonko

Vieras
Appelsiinituoremehu, täytelakritsa, jauhelihakeitto? Lisäksi, eihän kellään olisi lähettää mitään liitetiedostoa näistä pisteistä.. Olisin tilannut painonvartijoiden sivuilta sen kirjan, mutta sen saa tilata vain asiakkaat. Onko kukaan teistä asiakkaana painonvartijoissa? Paljonkohan se kirja maksaa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 13:17 Paljonko kirjoitti:
Appelsiinituoremehu, täytelakritsa, jauhelihakeitto? Lisäksi, eihän kellään olisi lähettää mitään liitetiedostoa näistä pisteistä.. Olisin tilannut painonvartijoiden sivuilta sen kirjan, mutta sen saa tilata vain asiakkaat. Onko kukaan teistä asiakkaana painonvartijoissa? Paljonkohan se kirja maksaa..
Ei pidä paikkaansa!Mä olen tilannut usein paikkareiden sivuilta tuotteita,kirjoja ja patukoita,ostajan oppaan jne...,vaikka en tuolloin jäsen ollutkaan

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 15:44 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 13:17 Paljonko kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa!Mä olen tilannut usein paikkareiden sivuilta tuotteita,kirjoja ja patukoita,ostajan oppaan jne...,vaikka en tuolloin jäsen ollutkaan

Tarkoitatko ostajan opasta?

Sitä myydään vain ryhmissä, mutta kuka vaan voi mennä ryhmään ostoksille.

Yhteistyössä