en tiiä ko en oo kattonu enkä jaksa sitä hakea...
Merlion 11.09.2008 #27 40 e ,siinakin on enemman kuin normaalisti. Yleensa mulla ei ole koskaan kateista
Karkkinaama 11.09.2008 #28 Ei varmaan mitään, muutama hilu voi löytyä..En jaksa hakee lompsaa.Mut yleensä siel ei mitään oo ku maksan kortilla käytännössä katsoen aina.
Ei varmaan mitään, muutama hilu voi löytyä..En jaksa hakee lompsaa.Mut yleensä siel ei mitään oo ku maksan kortilla käytännössä katsoen aina.
Bad Virgin- 11.09.2008 #29 Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava: Ehkä 20 euroa. Yleensä ei oo yhtään, maksan kaiken kortilla. Click to expand... Peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava: Ehkä 20 euroa. Yleensä ei oo yhtään, maksan kaiken kortilla. Click to expand... Peesi
hiirimatto 11.09.2008 #30 40 e ja muutama kolikko. Tänään kävin automaatilla, niin on jopa muutama seteli.
Rukoilijasirkka 11.09.2008 #35 Ei mulla oo siellä mitään. enkä mä edes yleensä tiedä missä se koko lompakko on. :xmas:
vieras 11.09.2008 #36 En tiedä. Nostan useimmiten 90 euroa ja kun rahaa on jäljellä parikymppiä niin nostan taas 90 e. Kaupassa maksan lähes aina pankkikortilla.
En tiedä. Nostan useimmiten 90 euroa ja kun rahaa on jäljellä parikymppiä niin nostan taas 90 e. Kaupassa maksan lähes aina pankkikortilla.
Minttuliisa75 11.09.2008 #37 Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas: Ei penninpyöryläistä. Ei edes viisisenttistä Click to expand... Ei mullakaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas: Ei penninpyöryläistä. Ei edes viisisenttistä Click to expand... Ei mullakaa!!!