E
ENKELI
Vieras
Ajattelin hakea töihin aikakausi lehtien puhelin myyjäksi niin paljonko heillä on yleensä tuntipalkka ja paljonko saavat noin suurinpiirtein provikkaa,kun ovat yyneet tietyn määrän lehtiä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:voiko tuon provikan jatakuu tuntipalkan yleensä vaihtaa siihen että ottaa tuon provikan vaikka olisi ensin ottanut tuon tuntipalkan?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Itse olin 4kk, kuukausiansiot oli 1600-2000?. Tein ma-pe, 7h/pvä. Provikkapalkka.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Itse olin 4kk, kuukausiansiot oli 1600-2000?. Tein ma-pe, 7h/pvä. Provikkapalkka.
Aika hyvin olet hankkinu! Taidat olla miellyttävä-ääninen ja hyvä myyjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Itse olin 4kk, kuukausiansiot oli 1600-2000?. Tein ma-pe, 7h/pvä. Provikkapalkka.
Aika hyvin olet hankkinu! Taidat olla miellyttävä-ääninen ja hyvä myyjä![]()
Juu, miehille sain lähinnä myytyä. Vähä pientä läppää myyntipuheisiin, niin hyvin meni kaupaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:Mitäs pidittä työstä eli hakisittako uudestaan töihin jos pääsisittä?