V
vierailija
Vieras
Olemme reilusti yli 30v pari.Yhdessä ollaan oltu yli 15v.Kun olimme nuorempia ja lapset pieniä,ei rahaa ollut.Miehen vanhemmat auttoivat silloin paljon omasta halustasn ja olen siitä toki kiitollinen.Nyt on monta vuotta ollut tilanne toinen ja rahaa ollaan jouduttu vain harvoin lainaamaan hätätilanteessa ja maksettu takaisin.Kuitenkin rahamme tutuvat olevan yhä anopin tarkkailun kohteena.Esimerkiksi jos olen ostanut kotiin vaikka maton niin anoppi kysyy heti mitä se maksoi.Tai jos käymme lomalla ulkomailla niin anoppi haluaa tietää lentolippujen hinnat ja paljonko rahaa meni.Tilanne on se että kun ollaan palattu lomalta niin alkaa yleensä pari viikkoa kestävä päivittäinen soittelu miehelleni että mitä liput maksoi ja mitä hotelli kustansi.Mies sanoo sitten jonkun summan ja sama kysymys toistuu anopin suusta vielä useita kertoja seuraavien päivien aikana,kuin tarkistaakseen sanooko mies yhä saman summan.Lopulta soittaa myös minulle ja kysyy samat kysymykset.Hän on udellut myös palkkojemme määrät,vuokramme määrän,ruokalaskumme määrän..paljonko lapset saavat rahaa..ihan kaiken.Ja mies ei näe mitään ongelmaa.Itse ajattelen että anoppi toimii väärin puuttuessaan noin voimakkaasti raha-asioihimme.Mitä mieltä olette?