Paljonko lehtien myyjät tienaavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ENKELI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ENKELI

Vieras
Ajattelin hakea töihin aikakausi lehtien puhelin myyjäksi niin paljonko heillä on yleensä tuntipalkka ja paljonko saavat noin suurinpiirtein provikkaa,kun ovat yyneet tietyn määrän lehtiä??

joskus olen kokeillut ja toista kertaa en kokeile :kieh:

muok* piti olla 10e/h olikin 6e/h ja palkat tuli millon tuli, pari viikkoa saatto joutua oottaan ja moni muukin asia mätti, ei enää ikinä vaikka pitäs sitten käpyjä popsia*

Riippu firmasta. Mää tienasin keskimäärin n. 10e/h. Peruspalkka oli TES:in mukainen olikos joku 7.5e/h ja sitten jos teki tosi tosi paljon myyntiä niin saattoi päästä "voitolle". Mää tein hyvin myyntiä ja sain keskimäärin tuollaisen palkan. TÄmän lisäksi sai hyvin usein jotain palkintoja esim. pyyhkeitä, ylimääräisiä rahapalkintoja yms.

Jos menet puhelinmyyjäksi katso firma kenelle työtä teet. Katso,että he toimivat ns. hyvälä maulla ja osoittaa sen myös työntekijöilleen. Tällöin sun tulisi saada myös korvaukset mm. lomista yms. Monet firmat on sellaisia "huijareita", että pitäisivät pelkällä provikalla työntekijöitä vailla minkäänlaista suojaa ja suorastan nauraa kaikille suorisituksille yms. Tällainen toiminta harvoin tuo myös työntekijälle myyntiä, koska joutuu tekemään "Pakkokauppaa", jotta saa edes jotain rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:
voiko tuon provikan jatakuu tuntipalkan yleensä vaihtaa siihen että ottaa tuon provikan vaikka olisi ensin ottanut tuon tuntipalkan?

Meillä oli niin, että se kumpika oli suurempi tuli automaattisesti voimaan ja siis aina kalenterikuukausittain katsottiin tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Itse olin 4kk, kuukausiansiot oli 1600-2000?. Tein ma-pe, 7h/pvä. Provikkapalkka.

Aika hyvin olet hankkinu! Taidat olla miellyttävä-ääninen ja hyvä myyjä :)

Juu, miehille sain lähinnä myytyä. Vähä pientä läppää myyntipuheisiin, niin hyvin meni kaupaksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Itse olin 4kk, kuukausiansiot oli 1600-2000?. Tein ma-pe, 7h/pvä. Provikkapalkka.

Aika hyvin olet hankkinu! Taidat olla miellyttävä-ääninen ja hyvä myyjä :)

Juu, miehille sain lähinnä myytyä. Vähä pientä läppää myyntipuheisiin, niin hyvin meni kaupaksi :D

Juu mun Bravuuri oli keski-ikäiset miehet. Melki aina kauppa kävi, jos mies ei selkeesti ollut kiireinen.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja enkeli:
Mitäs pidittä työstä eli hakisittako uudestaan töihin jos pääsisittä?

No voisin hakea. Sillain tosi vaihtelevia päiviä ja riippui pitkälle projektista mitä soitettiin.

Normi lehtimyyntiin en suostuisi enää meneen kyllä...

Kuumimmat

Yhteistyössä