Paljonko käytätte rahaa omiin vaatteisiinne kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja "Nannaa"
  • Ensimmäinen viesti
varmaan max. 50 euroa vuodessa, kuukausille keskimäärin jaettuna se sitten olisi nelisen euroa kuukaudessa, mutta todellisuudessa ostan vaatteita ehkä pari kertaa vuodessa. Ovat yleensä uusia alusvaatteita, sukkia, hiattomia tai housut kuluneiden tilalle. Uusia pitkähihaisia, takkeja ja kenkiä en osta läheskään joka vuosi. Tulee myös kudottua vuodessa jokunen vaatekappale.
 
black cat
Ja ihan oikeesti: ei kai kukaan vedä tosielämässä yksillä rintsikoilla? Onko teillä myös yhdet pikkuhousut?
Tällä hetkellä kyllä, koska olen onnistunut hukkaamaan toiset jonnekin, en tiedä mihin. Luultavasti ovat jossain vaatehuoneen lattian uumenissa kun sinne on kertynyt kasa tavaraa. En keksi enää muuta paikkaa missä voisivat olla. Yleensä mulla on siis kahdet tissiliivit.
 
black cat
Alushousuja on noin kymmenen kappaletta. En mä rintsikoita ihan pikkuhousuihin vertais. Alkkareita vaihdan joka päivä, mutta samoilla tissiliiveillä kuljen kokoajan, varsinkin nyt kun ne toiset on hukassa.
 
Kallis maku
Mulla on vain yhdet rintsikat! Juhlamekon alle. Muulloin en todellakaan moisia inhotuksia käytä. Mut kalsareita on paritkymmenet ja vaihtuvuus suuri, en tykkää kulahtaneista.
No joo, onnekkaita poikkeuksiakin toki on. Itselläni siluetti vaatii rintsikat (tai topin, johon on sellaiset integroitu) julkisella paikalla, sen verran on kaksi lasta verojaan vaatinut.
 
Viime vuonna käytin vaatteisiin, asusteisiin ja kenkiin tarkalleen 5872,12e ( laskin juuri kuitteja verotukseen). Tänä vuonna on mennyt reilut 2000e. Jokainen voi laskea noista mitä tekee kuukaudessa.
 

Yhteistyössä