Ei saa nauraa tyhmille :'(
Ei saa nauraa tyhmille :'(
En juuri käy juhlissa. Jos käyn, laitan mustat suorat housut. Ne samat.Enkä mä kehtais samalla juhlamekolla käydä kaikissa juhlissa. Samat ihmiset kuitenkin niissä juhlissa pyörii. Joka juhlaan eri mekko, joskus voin laittaa jonkun vanhan mitä en oo pitkään aikaan pitänyt.
Kesällä käytän paljon mekkoja, käytättekö te sit sitä samaa koko kesän?
Tai aina samat farkut jalassa?
Mulla ei farkkuja oo mitenkään ihan älyttömästi, koska en oo niitä kauan käyttänyt. Mutta kyllä nekin on kerinnyt vaihtumaan jo muutaman kerran ku oon kyllästynyt johonkin malliin.
Ei mulla jää ainakaan vaatteet käyttämättömiksi, pysyvät hyvinä kauan, kun niitä ei joka päivä pestä. Nyt käytän jotain vaatetta, niin seuraavaks se saattaa olla päällä kuukauden päästä.
ja niitä yksivärisiä perustoppeja mullakin on iso laatikollinen, lukuisia eri värejä. Kiva vaan napata sieltä sopivan värinen. Suurinosa noista mun topeista on niitä Ginatricoon pitkiä toppeja, ostan sellaisen kirpparilta aina kun tulee vastaan sopivan kokoinen.
Siis hyvänen aika, kyllä mää kans aivan ihailen yhtä ystävääni jonka juhlissa aina pöydät notkuu ite tehtyjä herkkuja, ja servetit mätsää pöytäliinaan jne! Ne sen vuohenjuusto-viikunahilloleivokset, ou mai gaad! Ja samalla ihmisellä on aina sieviä vaatteita ja asusteita.Omasta puolestani haluan vielä lisätä, että vaikka minä tykkään koristella itseäni, mulle on silti yksi lysti miten muut pukeutuu tai vaikka käyttäis sitä samaa mekkoa koko kesän jne. Mun juhliin saa tulla vaikka 50 kertaa peräkkäin samalla mekolla, ihan sama. Minä en vain välttämättä halua niin tehdä.
Mulle yksi osa niiden juhlien järjestämisestä tai niihin menosta on metsästää sitä ennen jotain päällepantavaa kirpputoreilta, vähän sama kun palstan ruoka-aiheet antaa kivan pienen haasteen viikon ruokien suunnitteluun. Ja mulla on siihen aikaa, ei ole pois kenenkään muun ajasta, rahasta tai muustakaan
Ai siis se oliki niin että tänne saa tulla kertomaan oman mielipiteensä vain jos on shoppailumyönteinen kuluttaja.Omasta puolestani haluan vielä lisätä, että vaikka minä tykkään koristella itseäni, mulle on silti yksi lysti miten muut pukeutuu tai vaikka käyttäis sitä samaa mekkoa koko kesän jne. Mun juhliin saa tulla vaikka 50 kertaa peräkkäin samalla mekolla, ihan sama. Minä en vain välttämättä halua niin tehdä.
Mulle yksi osa niiden juhlien järjestämisestä tai niihin menosta on metsästää sitä ennen jotain päällepantavaa kirpputoreilta, vähän sama kun palstan ruoka-aiheet antaa kivan pienen haasteen viikon ruokien suunnitteluun. Ja mulla on siihen aikaa, ei ole pois kenenkään muun ajasta, rahasta tai muustakaan
Näin minullakin.En tee tätäkään. Itse asiassa mun kaikki vaatteet on jotenkin samannäköisiä
Tuli tästä mieleen, että muistatteko ja tarkkailetteko te aina esimerkiksi juhlissa tai vaikka arkenakin, mitkä vaatteet toisilla on päällä. Minä en. Siksi otan joskus riskin, että "ei ne kuitenkaan muista, että minulla oli tämä sama tanttu päällä viime pikkujouluissakin, kun en minäkään muista, mitä muilla oli päällä".Enkä mä kehtais samalla juhlamekolla käydä kaikissa juhlissa. Samat ihmiset kuitenkin niissä juhlissa pyörii. Joka juhlaan eri mekko, joskus voin laittaa jonkun vanhan mitä en oo pitkään aikaan pitänyt.
Minä katson paljonki mitä muilla on päällä, mutta ei millään pahansuovalla asenteella. Oon vaan aika materialisti hirmu loppujenlopuks ja pidän vaatteista paljon Katson yleensä kankaita, värejä jne miten ihmiset on yhdistänyt eri vaatekappaleita. Ei mua häiritse vaikka joku pitäs aina samaa mustaa kotelomekkoa joka juhlissa. Varsinkin jos se on hyvin istuva, koska mikään ei vaan pelasta sitä asiaa jos vaate ei istu hyvin päällä Joka juhliin en aina itsekään osta uutta mekkoa/asua, joten jos joku sitten tuhahtelee puuhkaansa et tol on sama mekko kuin viimeksi niin antaa mennä vain, eipä paljon kiinnosta!Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29239380:Tuli tästä mieleen, että muistatteko ja tarkkailetteko te aina esimerkiksi juhlissa tai vaikka arkenakin, mitkä vaatteet toisilla on päällä. Minä en. Siksi otan joskus riskin, että "ei ne kuitenkaan muista, että minulla oli tämä sama tanttu päällä viime pikkujouluissakin, kun en minäkään muista, mitä muilla oli päällä".
Sanoin tarvittaessa. Mulla on useampi mekko (alle 10 kpl kuitenkin), mutta todellakaan en osta joka juhlaan uutta mekkoa, vaikka siellä olisi samoja ihmisiä. Mulla on ihania mekkoja, joita todellakin käytän useammin kuin vain yhden kerran, ja kaikki pääsevät käyttöön eikä unohdu kaapin perukoille.Enkä mä kehtais samalla juhlamekolla käydä kaikissa juhlissa. Samat ihmiset kuitenkin niissä juhlissa pyörii. Joka juhlaan eri mekko, joskus voin laittaa jonkun vanhan mitä en oo pitkään aikaan pitänyt.
Mulla ei farkkuja oo mitenkään ihan älyttömästi, koska en oo niitä kauan käyttänyt. Mutta kyllä nekin on kerinnyt vaihtumaan jo muutaman kerran ku oon kyllästynyt johonkin malliin.
Ei mulla jää ainakaan vaatteet käyttämättömiksi, pysyvät hyvinä kauan, kun niitä ei joka päivä pestä. Nyt käytän jotain vaatetta, niin seuraavaks se saattaa olla päällä kuukauden päästä.
ja niitä yksivärisiä perustoppeja mullakin on iso laatikollinen, lukuisia eri värejä. Kiva vaan napata sieltä sopivan värinen. Suurinosa noista mun topeista on niitä Ginatricoon pitkiä toppeja, ostan sellaisen kirpparilta aina kun tulee vastaan sopivan kokoinen.
Minä taidan olla tässä suhteessa vähän kummajainen, kun en vain kiinnitä huomiota tuollaisiin asioihin. Itsekin aina vähän "pelästyy", kun joku tulee sanomaan, että hei, sinulla on uuden housut tai onpas sinulla kiva uusi sävy hiuksissa, kun itse en ikimaailmassa sellaisia huomaisi. Ja jos huomaankin, en viitsisi mitään edes sanoa, jos muistankin väärin.Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;29239412:Minä katson paljonki mitä muilla on päällä, mutta ei millään pahansuovalla asenteella. Oon vaan aika materialisti hirmu loppujenlopuks ja pidän vaatteista paljon Katson yleensä kankaita, värejä jne miten ihmiset on yhdistänyt eri vaatekappaleita. Ei mua häiritse vaikka joku pitäs aina samaa mustaa kotelomekkoa joka juhlissa. Varsinkin jos se on hyvin istuva, koska mikään ei vaan pelasta sitä asiaa jos vaate ei istu hyvin päällä Joka juhliin en aina itsekään osta uutta mekkoa/asua, joten jos joku sitten tuhahtelee puuhkaansa et tol on sama mekko kuin viimeksi niin antaa mennä vain, eipä paljon kiinnosta!