Paljonko Deetippoja annettiinkaan...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Lapsi nyt vajaa 2-v ja juo kevytmaitoa, johon siis lisätty D-vitamiinia. Pakkauksessa sanotaan 20 tippaa, vaan kun se annettiin jo silloin kun oli rintamaidolla, jossa ei siis sitä d-vitamiinia ole...

Löytyiskö joku tietäväisempi? :wave:
Neuvolaan soittaisin, vaan on soittotuntina yhtä ruuhkaa.
 
kyllä silti pitää antaa 5 tippaa vaikka juo tavallista maitoa.niissä määrät on pienet.
jos sulla jekovit tai devitol niin 5 tippaa ja jos deetipat niin 20 tippaa.jos haluat vähentää niin 4 tippaa vastaa 1 yksikköä.
 
Meillä unohtui tipata aina, mutta nyt otetaankin sitten "pastilli" eli purutabletti. Sen muistaa jotenkin aina antaa ja poika on jopa sitä vaillakin - on hyvää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2006 klo 09:44 Viivi kirjoitti:
UPPS... mä olen unohtanut antaa pojulle kokonaan d-tipat.
Tuleekohan siitä mitään harmia?
Pitääkin heti pistää tämänpäivän maitoon. :x

Äläv sitten pulloon laita tai mukiin. Öljypohjainen Jekovit ainakin jää pullon ti mukin reunaan eikä mene oikeaan osoitteeseen. Lusikka on paras tapa! =)
 
juu, eli 20ml. Itse en ole niin tarkasti laskenut niitä tippoja. joskus laskin et puolisen pipetillistä on 20 tippaa ja nykyään lorautan pojulle suuhun sen puolikkaan pipetillisen suoraan. poju muutn tykkää mausta... outoa. Sama oli sillon jekovitilla aiemmin kun sitä käytettiin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2006 klo 23:36 hippimamma kirjoitti:
20 tippaa :O eikös se ole 5 tippaa. Ja sitten maidon aloittamisen jälkeen 3.

Annostus määräytyy valmisteen mukaan. Deetippa nimistä valmistetta annetaan 20 tippaa.
 

Yhteistyössä