Lapsi nyt vajaa 2-v ja juo kevytmaitoa, johon siis lisätty D-vitamiinia. Pakkauksessa sanotaan 20 tippaa, vaan kun se annettiin jo silloin kun oli rintamaidolla, jossa ei siis sitä d-vitamiinia ole...
Löytyiskö joku tietäväisempi? :wave:
Neuvolaan soittaisin, vaan on soittotuntina yhtä ruuhkaa.
Löytyiskö joku tietäväisempi? :wave:
Neuvolaan soittaisin, vaan on soittotuntina yhtä ruuhkaa.